Geplaatst: 22 oktober 201213 j Daar ik zo goed als alles teel op worteldoek en je aleens met met een rijf = hark een zijkant uitrafelt heb ik de zijkanten als proef omgeplooid en geplakt met contactlijm die smeert als boter.Natuurlijk ook de kopkanten. Proef is gelukt het plakt zeet stevig en het zijn zeer keurige platte naden die enorm sterk zijn, kan ze echt niet kapot trekken, en rafelen zeer zeker niet meer uit. Wordt dus een winterwerkje om al mijn doeken en paddoeken van een keurige naad te voorzien. De bovenkant op een proefstukje.  De onderkant.Â
Geplaatst: 23 oktober 201213 j wat een goede tip ga ik ook doen bij het worteldoek dat in mijn compostbak zit 23 oktober 201213 j aangepast door Gast
Geplaatst: 23 oktober 201213 j Auteur Teststrook is nu 24 uur gelden al geplakt en binnenshuis, dus heb er eens aangetrokken.En heb geeneens het te plakken gedeelte ontvet! Is zeer stevig, je krijgt dat met normale krachten niet los de naad. Ook is als je er een U pin naast steekt veel sterker en op spanning te brengen als voorheen.
Geplaatst: 23 oktober 201213 j Natuurlijk ook de kopkanten. Het is een geweldig idee Alleen wat jij "kopkanten" noemt, heet binnen het naaldvak "zelfkant". Deze rafelen niet en zouden niet omgezoomd hoeven te worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.