karin70 Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Ik wil de moestuin gaan opruimen, en nu zie ik ineens zaailingen van mijn bonen staan, vermoedelijk van de sugarsnaps, kun je die overhouden of is dat onmogelijk. ik heb een koude kas waar ik ze in zou kunnen zetten. Quote
RobO Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Nee, dat gaat niet lukken denk ik; als je ze al vorstvrij kunt houden.Ze zullen ze pas groeien als je de temperatuur en de hoeveelheid licht hoog genoeg kan houden. En dan nog de bestuiving...dat kost je wsnlk 1 euro per boontje... Quote
Frans Posted October 30, 2012 Posted October 30, 2012 Helemaal met RobO eens. Een boon heeft warmte en zon nodig. Al zou het je al lukken om die zaailingen de winter door te krijgen dan blijven het nog altijd sukkelaartjes waarvan je weinig kunt verwachten. Zonde om daar je energie en tijd aan te besteden. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
karin70 Posted October 31, 2012 Author Posted October 31, 2012 Ik heb ze inmiddels al opgeruimd . Quote
Recommended Posts