Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ja, tegen die prijzen kom ik niet op

Trek het je niet aan hoor!!

Ik heb ook in de handel gezeten (nee, geen fruitbomen, ha, ha...) maar grootwinkelbedrijven kunnen nou eenmaal draaien met een hele lage marge (20% soms).

Bovendien: op actieartikelen hoeven ze zelfs niks te verdienen, indien nodig. Als je de reclame die het genereert afzet tegen het zogenaamde verlies, dan is het nog steeds winst voor een winkel.

En daar komt bovenop dat dit soort bedrijven in 1x een megabestelling kan doen, tegen gereduceerd tarief bij hun eigen leveranciers. Maar die megabestelling wordt uitgesmeerd over regio's of zelfs landelijk... dus uiteindelijk zie je in een LIDL maar een paar perenbooompjes, een paar appels, een paar kersen, helemaal geen uitgebreide keuze.

Als zij ervan moesten leven of verdienen, konden ze die prijzen ook niet hele jaar volhouden.

Geplaatst:

@jasmin,

wordt ik niet bang van hoor. Mensen die naar mij komen komen voor een specifiek ras. Vind het vooral vervelend voor de gewone tuincentrums. Die worden door de bouwmarkten letterlijk af gemaakt. De ikea en karwei denken er zelfs over om een eigen tuincentrum te beginnen waar ze het hele jaar voor dumpprijzen verkopen. Voor mij niet erg, voor de intratuin geen ramp, voor de kleine tuincentrums wel.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Ik heb boerenkoolzaad (dicht zakje houdbaar tot 2012 garant) in de aanbieding. Ik ga het zelf niet meer zaaien ivm met de witte vlieg. Ik hoef er niets voor en stuur het porto vrij naar een eventueel geïnteresseerde. Die kan het eventueel misschien met iemand anders delen? Ik opper ook maar wat.

Geplaatst:

Misschien is het al voorbij gekomen, als dat zo is, sorry

Maar de Wibra hier heeft sinds kort allemaal tuin artikelen. Allemaal goedkope potten, hangbakken, schepjes/harkjes, netten, binddraad etc.

Geplaatst:

de Hema heeft leuke kruidenzakken tekoop voor 1,99 je krijgt zakje (waar je inzaaid) aarde en zaad.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

2 jaar geleden bij de aldi een conference gekocht.

Zelf zo gevormd met een geraamte dat het een leiboompje wordt.

Kostte bij Intratuin € 22,95 in leivorm. en bij de aldi toen dacht ik € 4,50

Hij begint al weer uit te lopen.

Vorig jaar was de oogst 1 heel sappig peertje

Hoop er dit jaar meer te oogsten.

Geplaatst: (aangepast)

NL_56206_01_s.jpg

Kettingzaag in de aanbieding bij LIDL... handige hulp bij het oogsten van groente en fruit lijkt me....

Nooit meer klimmen in die hoge appelboom! Zaag netjes de stam doormidden, en vervolgens kan je makkelijk met de hand zelfs de hoogste appeltjes plukken!!

Ook geschikt voor het snoeien van je aardbeienbedjes...

De handige klusser zet er een hulpstuk aan, en daarna ook geschikt voor het freezen van de Makkelijke Moestuinbakken...

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg//SID-7D179051-4FCCF769/lidl_nl/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=20502&ar2=

aangepast door Gast
Geplaatst:
:lol: Alleen volgens mij is hij op elektro. Die dingen werken echt niet. Op benzine

En het is geen kettingzaag, maar een heggenschaar, kom je niet echt mee door een stammetje mee hoor!

Wat bedoel je trouwens met het snoeien van je aardbeienbed?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Zijn niet echt goedkoop nee, het lijkt er zo wel op dat het een ander materiaal is dan de gangbare netten, oogt meer als die steigerbouwnetten, lijkt me een stuk duurzamer!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Naar mijn idee is dit ook veel beter materiaal dan die goedkope van de Action/Wibra etc. En ook nog 8 meter lengte. Meesten krijg je 5 meter. Ook handig dat er van die pinnetjes bij zitten. Die moet je anders ook apart kopen. Als je goede netten wilt is dit toch wel een betere optie.

Good things come in small packages

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...