Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
Nee gebruik toch echt liever google

Google maar eens op: hoe gebruik ik een propogator?!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Ik had nog geen standaardwerk over groente, en laatst hadden Nicolette en Koert het over de groente en fruit encyclopedie...

1001004004918083.jpg

Ik keek eens bij Boll.com... en bedacht dat dit even nog in de koelkast mocht blijven... http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/groente-en-fruit-encyclopedie/1001004004918083/index.html Nog net geen vijftig euro... 46,50

En toen was ik vanmiddag bij Intratuin... 9,95 dat kan je nog wel eens in een opwelling doen.... gedaan dus... Ik heb lekker in het zonnetje in de tuin gelezen... en straks steeds weer verder lezen...

(gewoon exact dezelfde hoor: hard-cover uit 2009)

Nog meer liefhebbers om het boek tegen kostprijs+verzending toegestuurd te krijgen? Ik weet nl. niet of het bij elke Intratuin nog verkrijgbaar is...

Geplaatst:

ben er zo toch in de buurt (vesite bij familie) dus denk dat je iig niet alleen voor de deur staat , zown boek is altijd handig en zeker voor die aantal eurie's en anders staat ie wel mooi in de boeken kast.

Geplaatst:

Ohhhh! Nou beter kan het niet worden met de tuinkabouters!!

Voor een geweldige sfeer in uw tuin

1qk1hy.jpg

Geplaatst:

Boek hier bij intratuin niet kunnen vinden helaas

Geplaatst:

Wat jammer, hier in Amersfoort stonden er nog 4. Maar ik denk toch echt dat het een foutje is. De rest van de boeken waren normaal geprijsd. Duur dus.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Ik had nog geen standaardwerk over groente, en laatst hadden Nicolette en Koert het over de groente en fruit encyclopedie...

1001004004918083.jpg

Ik keek eens bij Boll.com... en bedacht dat dit even nog in de koelkast mocht blijven... http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/groente-en-fruit-encyclopedie/1001004004918083/index.html Nog net geen vijftig euro... 46,50

En toen was ik vanmiddag bij Intratuin... 9,95 dat kan je nog wel eens in een opwelling doen.... gedaan dus... Ik heb lekker in het zonnetje in de tuin gelezen... en straks steeds weer verder lezen...

(gewoon exact dezelfde hoor: hard-cover uit 2009)

Nog meer liefhebbers om het boek tegen kostprijs+verzending toegestuurd te krijgen? Ik weet nl. niet of het bij elke Intratuin nog verkrijgbaar is...

en nu ben ik vast te laat?

Geplaatst:
  • Auteur

Wat jammer, hier in Amersfoort stonden er nog 4. Maar ik denk toch echt dat het een foutje is. De rest van de boeken waren normaal geprijsd. Duur dus.

Dat lijkt mij ook, op diverse sites staat hij nog steeds voor een kleine 50 euro te koop (2009) en een nieuwe druk is nergens nog niet beschikbaar! Maar daar zal jij niet wakker van liggen!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Dat lijkt mij ook, op diverse sites staat hij nog steeds voor een kleine 50 euro te koop (2009) en een nieuwe druk is nergens nog niet beschikbaar! Maar daar zal jij niet wakker van liggen!

Inderdaad, ik ga slapen als een roosje maar dat kan komen van die glaasjes wijn bij de bbq. Ik heb al heerlijk zitten bladeren in het boek.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Niet echt voor de moestuin, meer voor het bewaren van je kruiden oogst in de keuken.... Bij de Albert Heijn hebben ze (hier tenminste) een grote bak met spul wat uit het assortiment gaat. Met 35% korting.

Daar lag een enorme stapel met pakjes met daarin 6 mini potjes jam. 6 verschillende smaken...

Ik heb mooi 2 pakjes meegenomen, die potjes zijn ideaal voor kruiden, of het inmaken van bijv. kappertjes (of nep-kappertjes van de o.i. kers)ofzo. 1 pakje (met 6 potjes) kost normaal 1,50, en nu dus 98 cent!

En dan kan je ook nog 6 maal op zondag ochtend een lekker jammetje uitproberen, en ze misschien later in het groot namaken

Geplaatst:

Meloenpeer zou ik nog wel willen je hebt alleen zoveel solanum soorten volgens mij nog sommige giftig ook dat ik ook twijvel of

dat werkelijk meloenpeer is.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
... je hebt alleen zoveel solanum soorten volgens mij nog sommige giftig ...

De meeste solanum soorten zijn giftig, of tenminste erg ongezond.

Zo wordt sterk afgeraden blad of vruchten van aardappelplanten te eten.

M.i. pas eten als je echt zeker weet wat het is. Staat de volledige "latijnse" naam niet op de verpakking??

Geplaatst:

De andere planten zijn voor de sier, lijkt me niet dat er dan een eetbare tussen staat?

Geplaatst:

staat meloenpeer gewoon op de verpakking Jorieke ?

Geplaatst:
Mailtje of telefoontje naar ze toe, en je weet het he

Tuurlijk ik email of bel dagelijk een supermarkt, of ze even willen kijken wat op de verpakking staat, vermoeiend.

Geplaatst:

3 jaar terug heb ik 2 plantjes gekocht. Uit een zelfde assortiment als nu. Ik heb nu de verpakking nog niet gezien,....

Vond ze niet lekker, en ze moeten elke winter naar binnen... dus hier komen ze niet meer in de tuin

Geplaatst:

tja ik wil ze nog wel een x proberen, wat betreft smaak begreep ik wel dat hoe zonniger warmer ze staan deste lekkerder.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.