Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie ook zo slecht, door jou Dennis kom ik er net achter dat ik weer de duikbril had opgezet!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ik niet, vandaag gehaald en het gronddoek, geen topkwaliteit, maar voor de prijs meer dan redelijk!

Geplaatst:

Gedroogde tijger stront korrels denk ik

edit:

KattenSchrik bestaat uit een geurstof waar katten afkerig van zijn. In rulle grond, dus vooral als pas in de tuin gewerkt is, komen katten graag om hun behoefte te doen. Met KattenSchrik worden de katten uit de tuin geweerd.

Tip: Er kan enige tijd overheen gaan voordat de kat de link legt tussen de geurstof en het behandelde oppervlak.

KattenSchrik: bestaat uit kleikorrels met een geurstof waar katten afkerig van zijn. Als er Kattenschrik gestrooid wordt, gaan de katten liever een straatje om!

Geplaatst:
Als er Kattenschrik gestrooid wordt, gaan de katten liever een straatje om!

Nou hier niet hoor, ik koop het nooit meer.

O ja dat vergeet ik te vragen, hebben jullie er wel succes mee gehad?

Geplaatst:

ALDI vanaf woensdag 16 maart...... zie folder op internet

Worteldoek 25m - 14.95

Kruiden

Zaden 0.99 ct

etc...

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Ja, je kunt er van vinden wat je wilt, maar mijn ervaring is ook dat er zeker een verschil zit tussen materiaal/planten die je bij Intratuin koopt of bij een of andere goedkoop tuincentrum of supermarkt. Het is wel duurder, maar de kwaliteit is gewoon top bij Intratuin. Zeker wat de kwaliteit van planten aangaat. [vind ik wel tenminste]

Geplaatst:

Doorgaans wel Rik, heb wel ervaren met moestuinplantjes dat ze die vaak wel laten staan voor de verkoop als ze eigenlijk niet meer in topconditie zijn. Is heel simpel dan koop ik ze niet, oom van mijn vriendin die werkt daar en die belt me dan als ze weer nieuwe lading hebben. Voor vaste planten,boompjes, struiken etc. ga ik nog liever naar een goede kwekerij.

Geplaatst:

Verschil is er niet altijd, soms wel.

Zo zit bijv. graszaad, voedings korels etc. vaak bij de action alleen in een kartonnen doos,

Bij een intratuin zitten de graszaadjes nog in kiemkracht beschermende verpakkingen etc. En zitten de korrels meestal nog wel in een plastic zakje i.v.m. vocht.

Geen idee hoe het is met die kattenschrik, maar met sommige andere dingen kan je soms wel zeker verschil vinden.

Zo heb ik ook nog nooit bij voeding @ de action, wortel activator gezien.. en bacterien/schimmels voor de gezonde plant.. Daarom de voeding voor kruiden/groente/fruit maar bij tuincentrum gehaald

Geplaatst:

Bij de welkoop/boerenbond: gratis grondtest, ook voor de moestuin. Staat op de website.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...