Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aanbiedingen voor de moestuin.


Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag helemaal 'los' gegaan bij Dirk van de Broek... Bij ons hadden ze nog redelijk wat fruitstruikjes... dus ik heb een boel van alles meegenomen...

 

Hoe ze er uit zien? Een kluit met een stokkie eraan...

 

Ik verwacht er dit jaar dus niks van. Maar maakt niet uit. Ik hoop dat ze goed aanslaan... en voor de rest laat ik me maar verrassen hoe het uit gaat pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat en hoeveel heb je gekocht?

 

Drie keer aalbes, drie keer zwarte bes, drie keer donkere kruisbes, twee blauwe bessen (de laatsten), een framboos (de laatste), en een mij onbekende - op framboos lijkende - bes (ook de laatste).

 

Eigenlijk had ik van alles drie gewild... maar die luxe was er niet meer. Maar ben hier ook blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Jasmin, denk best dat je struikjes mooi kunnen worden voor blauwebes is de prijs helemaal spotgoedkoop, ik ben benieuwd naar de jouw onbekendebes stond er geen naam op, zal waarschijnlijk japansewijnbes zijn.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een tayberry ofzo, die staan steeds vaker in dat soort planten displays.

 

BINGO!! Ik heb de verpakking niet hier thuis, maar met even googlen zag ik direct dat het een taybes was...

 

Taybessen zijn braambozen en die zijn ontstaan uit een kruising van een rode framboos met een braam.

 

Ik heb hem nog niet geplant, en zag gelijk net dat het een flinke klimmer is... moet ik even zorgvuldig nadenken hoe ik die ga leiden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week 9 maart bij de aldi,

Zakjes zaad voor 0,29 groente , bloemen en kruidenzaad.

Zaai en stekgrond 10 l. 2,49 weet niet of dat goedkoop is.

Bloembollen 1,29 en klein tuin gereedschap 2,49 per st. en nog wat andere dingen voor de tuin

 

Woensdag om 08;35 sta ik bij de Aldi! (Nog even snel voordat ik naar school moet )

Dan zal er nog de meeste keuze zijn denk.

Ga vooral tuinkers groots inslaan als ze dat hebben!

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komende week bij de Dirk van den Broek:

 

Klein tuingereedschap voor 99 cent (die van de Aldi zien er steviger uit, maar het is nogal een verschil in prijs natuurlijk)

Tuinhandschoenen voor 99 cent

Heggen- of snoeischaar 5,99

Anti-onkruidmessen 99 cent

... en nog wat andere "minder relevante" dingen

 

http://www.lekkerdoen.nl/dirk-bas-digros/aanbiedingen

Reveries of a Craftsy Garden Reader: http://craftsygardenreader.blogspot.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga vooral tuinkers groots inslaan als ze dat hebben!

Een tip Dennis. Laat eens wat van die tuinkers in je tuin staan zodat het zaden kan vormen. Je zult versteld staan hoeveel zaad dat spul oplevert en voor volgend jaar ben je dan 'selfsupporting'.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga vooral tuinkers groots inslaan als ze dat hebben!

Een tip Dennis. Laat eens wat van die tuinkers in je tuin staan zodat het zaden kan vormen. Je zult versteld staan hoeveel zaad dat spul oplevert en voor volgend jaar ben je dan 'selfsupporting'.

 

Ik weet het.. Ooit gelukt. maar afgelopen 1,5jaar is het me dus op een of andere manier niet meer gelukt, erg raar. Daarom ga ik maar wat meer inslaan. Maar ga het dit jaar ook gewoon wéér proberen, t zal me ooit weer lukken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week 9 maart bij de aldi,

Zakjes zaad voor 0,29 groente , bloemen en kruidenzaad.

Zaai en stekgrond 10 l. 2,49 weet niet of dat goedkoop is.

Bloembollen 1,29 en klein tuin gereedschap 2,49 per st. en nog wat andere dingen voor de tuin

 

Woensdag om 08;35 sta ik bij de Aldi! (Nog even snel voordat ik naar school moet )

Dan zal er nog de meeste keuze zijn denk.

Ga vooral tuinkers groots inslaan als ze dat hebben!

 

 

Tuinkers hadden ze wel, verder viel het zwaar tegen... kleine keuze... wortel, biet, peterselie, basilicum met een verkeerde foto, wat blommetjes...

Heb extra OI kers ingeslagen, extra veldsla, en ook wat bolletjes voor blommetjes... Dit jaar geen groente op mijn zonbalkon (behalve de tomaatjes) en dan maar vrolijke kleurtjes... ik ben niet zo'n bloemenmens, maar ook leuk voor de rest van het gezin... want over een vette sla in de pot kunnen ze (gek hoor) niet zo warm lopen als ikzelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja viel hier ook een beetje tegen, Heb wel flink wat gehaald..

Heb gehaald

- Tuinkers (10x )

- Oost-indische kers

- Basilicum (een met kleine blaadjes,.,. ben benieuwd)

- 1x veldsla (geen idee wat ik er van moet verwachten)

- peterselie

- bieslook

- Raketsla/rucola

- Radijs

 

Ach en nog wat bloemetjes als, goudsbloem, Zinnia, Bekermalva, Zomerbloemenmix ofzo, Reines Marguerites, Zonnebloem (2meter) , zonnebloem (80cm)

 

Is kijken of het wat word, voor die prijs kan er al weinig mislukken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...