MacChouffe Geplaatst: 24 november 2012 Geplaatst: 24 november 2012 Hallo, Sinds twee jaar ben ik de trotse bezitter van mijn eigen moestuin in het rustige Wallonië. Tuinieren heeft me altijd bezig gehouden van toen ik nog samen ging tuinieren bij mijn grootvader. Mijn interesse gaat vooral uit naar vergeten groenten, chili's en kruiden. Groeten, MacChouffe Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 november 2012 Geplaatst: 24 november 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
eilandpaul Geplaatst: 24 november 2012 Geplaatst: 24 november 2012 Heel veel plezier hier!Voor mij het is de liefde voor het tuinieren ook met de paplepel ingegeven Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Ah, Macchouffe je bent zowat een buurman..of in ieder geval dichterbij dan vele anderen hier op t forum...Bienvenue Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
smoeshi Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 welkom! Quote * www.snoeshi.nl/smoeshi *
Gem Geplaatst: 25 november 2012 Geplaatst: 25 november 2012 Welkom Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.