bettyboop49 Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Ik heb er een flink stuk tuin bij nu wil ik ook graag wat fruitbomen kopen maar die zijn bij de tuincentra best duur........Frank zijn adres is ook geen optie .......Boskoop is een eind hier vandaan en verzenden wordt ook heel er duur dus koop ik het liefst bij een kweker hier in de buurt. Ik woon in Etten-Leur dat ligt bij Breda. Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
hansm Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 Is Ochten wat voor je in Gelderland, super assortiment bij "'de batterijen"" een heel mooi bedrijf en ook voordelig van prijs.Zowiezo moet ik zeggen dat bv een dag uittrekken om langs een echt goede kwekerij zoals van Frank tegaan echt de moeite waard is.Ze kunnen je zoveel goed advies en keuze helpen maken dat je daar veel extra aan hebt.Tenslotte heb je van goede fruitbomen echt jaren heel veel plezier, en zie ik het als een belangrijke ''investering"" in je moestuin. Hoeveel bomen/struiken ben je van plan want met versturen bv 13.50 TNT kan heel veel. Quote Players only love you when they're playing.
Jorg Geplaatst: 21 februari 2011 Geplaatst: 21 februari 2011 In buurt van Etten-Leur zeg je? In Brabant zitten natuurlijk behoorlijk wat kwekerijen, maar of ze fruitbomen in hun assortiment hebben weet ik niet. Misschien willen ze wel een aantal bomen voor je bestellen als je de rassen aangeeft. Zie google maps voor adressen en telefoonnummers. http://maps.google.nl/maps?hl=nl&xhr=t&cp=6&safe=off&um=1&ie=UTF-8&q=boomkwekerij&fb=1&gl=nl&hq=boomkwekerij&hnear=Etten-Leur&ei=4eFiTZvnI9GgOuj_qLYN&sa=X&oi=local_group&ct=image&resnum=4&sqi=2&ved=0CBMQtgMwAw Anders even buurten in Zeeland Quote
Frank Houweling Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Je hebt Frijns zitten in Limburg, maar dat is geen pretje, ik heb er 1 keer bomen gekocht, en toen was 70% zwaar ziek Maja, ik kan het ook slecht getroffen hebben. In Zeeland zitten wel een paar echt goede kwekers, maar dat is denk ik net zo ver weg als Boskoop. Normaal had ik ook De Batterijen aanbevolen, daar werken we veel mee samen. Maar dat is denk ik nog verder weg voor je. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
bettyboop49 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Hoi Frank, Ja de Baterijen had ik ook gevonden maar dan is Boskoop een stuk dichter bij....... ik ga van de week even naar Rijsbergen daar heb ik vorig jaar ook het een en ander gekocht bij en net geopend tuincentrum maar ik weet niet of dat nou welk zulke beste zijn........maar ja anders toch een dagje vrij maken om naar boskoop te gaan. Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
hansm Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Betty ik weet een goed adres in Noord-Brabant omdat ik zijn broer uit A'dam de bomen voor me meegenomen heeft was ik vergeten dat deze meneerdie een kwekerij heeft in Den dungen dus denk bij je in de buurt woont, hij heeft top bomen en heel betaalbaar.Zijn naam is Floris ( Komen) als je wilt dan geef ik zijn email aan je met pm. Quote Players only love you when they're playing.
bettyboop49 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Hoi Hans, Graag wil ik dat adres, heb net ook een adres in Terneuzen gevonden in België dat is hier ook niet zo ver vandaan maar ik sta open voor suggesties hoor!! Alvast bedankt ....Betty! Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Jorg Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Gaan we vloeken betty Terneuzen (mijn geboorteplaats) ligt niet in België! Wat is het adres van die kwekerij? Kan me niet echt een bomenkwekerij voor de geest halen in zeeuws-vlaanderen. Aan 'de overkant' zijn er wel een paar zoals: http://www.defruittuin.com/ Quote
bettyboop49 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Dom dom dom dom dom dom Jorg ik was niet wakker denk ik vanmorgen ik bedoelde TURNHOUT ligt heel ergens anders he hahahahaa! http://www.marechal.be/ Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
lon Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Bij de batterijen al meerdere malen bomen gehaald. Altijd goed advies en fantastische bomen. Weliswaar geen fruitbomen bij ons maar toch... Quote
bettyboop49 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Geplaatst: 22 februari 2011 Heb van Hans vandaag het adres gekregen van een kweker in Den Dungen.........kreeg vanavond al reactie en zijn nieuwe website die wil ik jullie niet onthouden!! www.natuurlijkebomen.nl En Hans nogmaals bedankt en ik hou je op de hoogte!! Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
Frank Houweling Geplaatst: 22 februari 2011 Geplaatst: 22 februari 2011 Heb van Hans vandaag het adres gekregen van een kweker in Den Dungen.........kreeg vanavond al reactie en zijn nieuwe website die wil ik jullie niet onthouden!! http://www.natuurlijkebomen.nl En Hans nogmaals bedankt en ik hou je op de hoogte!!Wat voor maten verkoopt hij? Snap hem niet, hij heeft wel stamomtrekken. Maar geen stamhoogtes? Alleen laagstam neem ik aan? Ik ben zelf nog op zoek naar goede leveranciers voor oude fruitbomen Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
bettyboop49 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Geplaatst: 23 februari 2011 Ik ga binnenkort misschien al dit weekend bij hem kijken Hans en ik hoop dan wat meer info voor je te hebben en anders mail hem zou ik zeggen er staat ergens op de site wel een e-mailadres en hij reageert snel hoor! Groetjes Betty Quote Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme
drahreg 48 Geplaatst: 23 februari 2011 Geplaatst: 23 februari 2011 hallo, heb wel een link voor fruitbomen niet zo dure verzendkosten http://www.fruittuin.com/ ff klikke, gr. Gerhard Quote breur van Hendrik Jan
JdS Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 ik heb ook goede ervaringen met fruittuin.com, maar die zitten wat verder weg. In Breda en Gilze zitten twee broers die samen ook fruitbomen en struiken verkopen. Echte liefhebbers met verstand van zaken.Kijk hier maar eens: http://www.defruitboogerd.nl/En heel dicht in de buurt van Etten-Leur! Succes,jds Quote
Missmass Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Ook een goede kwekerij is Neutkens in Knegsel: http://www.neutkens-planten.nl/ Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
ElsHoutepen Geplaatst: 3 maart 2017 Geplaatst: 3 maart 2017 Boomkwekerij Zundert, de grootste kweker in onze regio, zit komende vanuit Rijsbergen, rechts net voor de rotonde, of Domen in Zundert, als je een rondje gaat rijden rond Zundert kom je vele kwekerijen tegen, succes. Quote
Bit Geplaatst: 3 maart 2017 Geplaatst: 3 maart 2017 geeft niet, maar je reageert op een vraag uit 2014. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 maart 2017 Geplaatst: 5 maart 2017 Eigenlijk zelfs van 2011. Maar in Den Dungen zit nog een goedkope handelaar voornamelijk in potten en zo maar hij heeft soms ook wat anders leuks voor een aardig prijsje.Nu fruitbomen 2 voor 20.- euroLaurier 6.50 de struik.En ik heb een paar stekken hele grote hoge bamboe van hem gekregen nu nog afwachten of ze het gaan doen Quote
Cees Tabak Geplaatst: 5 maart 2017 Geplaatst: 5 maart 2017 Nog nodig? In Gilze Rijen zitten Jos en ....dinges... Twee broers die de mooiste bomen hebben staan.Afhankelijk van formaat is bestellen via internet wellicht ook een idee? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.