Geplaatst: 9 december 201212 j Altijd link om dat met gewoon een foto te kunnen determineren.......erg afhankelijk van o.a. de grootte, onderzijde(plaatjes of sporen) en vindplek.
Geplaatst: 9 december 201212 j Inderdaad. Lijkt mij haast een soort amaniet toe en daar zitten dodelijk giftige soorten tussen. Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 11 december 201212 j Auteur Ze zijn een maand geleden na een regenbui uit de grond gekomen en staan in een groepje onder een rij dennenbomen in mijn tuin.Heb nog wat meer foto's!
Geplaatst: 11 december 201212 j Sorry, maar het lijkt mij niet verstandig om via een forum te vragen wat voor een paddenstoel je hebt gezien. De kans dat je ziek wordt of erger, is nogal groot. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 december 201212 j Auteur Oh nee, ik was ook niet van plan om ze te eten; ik ben slechts benieuwd naar de soortnaam zodat als ik mijn kippen uit hun hok laat, ze niet een vergiftiging oplopen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.