Geplaatst: 16 december 201213 j Wat voor paarden heb je eigenlijk, en hoeveel? (Gewoon even nieuwsgierig...)
Geplaatst: 16 december 201213 j Uhhm 3 hele Leuke een ijslander, een kwpn, en een kruising fjord x fries.. voor hobbie.En jij?? (ook gewoon nieuwschierig )
Geplaatst: 16 december 201213 j Auteur Ik heb 2 hele leuke.IJslanders. Fjord x Fries, dat lijkt me apart! Foto?
Geplaatst: 16 december 201213 j Uhmmm dan krijg je dit < met zijn 3tjes Hebj je fotootjes van je ijslanders? wat doe je er mee? hobbie sport?
Geplaatst: 17 december 201213 j Auteur Leuk!Hij heeft wel meer van een Fjord, dan van een Fries. Hier de mijne, van afgelopen zomer:
Geplaatst: 17 december 201213 j Wat een leuke ijslanders Ja, ze is indd meer fjord dan fries .. ook haar karakter is echt fjord, lekker eigewijs!Maar ook een hele grote knuffel, altijd zin om iets te doen.. erg fijn paardje
Geplaatst: 17 december 201213 j Auteur Leuk! Kruisingen kunnen soms erg leuk uitvallen. Je vroeg nog wat ik met mijn paarden doe. Ik rij en speel vooral recreatief met ze. Ik ben het liefste lekker in het bos. Helaas kan ik momenteel door gezondheidsproblemen bijna niks met ze doen en staan ze zich aardig te vervelen...
Geplaatst: 19 december 201213 j Gelukkig hebben ze elkaar, ik ken het hoor, loop ook te kwakkelen met mijn gezondheid.. ben altijd blij als ik ze samen zie spelen.Doe op het moment veel grondwerk en vd en rij bijna niet.. soms even zonder zadel rondhobbelen, als het goed weer is.Soms is het niet anders, denk wel dat wij er mee last (schuldig voelen) van hebben dan hun
Geplaatst: 20 december 201213 j Auteur Helaas spelen mijn paarden niet samen (ruin en merrie) en ik heb wel het idee dat ze zich staan te vervelen... Ze staan helaas ook maar met zijn tweetjes en dat is toch niet echt een kudde. Maar ja, meer paarden zit er helaas niet in... Gisteren eindelijk weer eens gereden en meneer had echt veel te veel energie. Op zich wel leuk, dan is hij eens actief met rijden. Maar het laatste stukje naar huis liep hij echt te sloffen... oooohhh zijn we alweer bijna thuis... saaaaaaiiii.... ik hoef niet zo nodig terug hoor...Op zich doe ik ook graag grondwerk maar dat vind ik nu juist moeilijker omdat het veel meer concentratie en creativiteit van me vraagt, dan een lekker bosritje. Dus dat komt er ook niet veel van... Nou ja ik hoop maar dat er snel betere tijden aanbreken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.