René Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Hallo,Vanmiddag had ik een afspraak op een volkstuincomplex om een vrij gekomen tuintje te bekijken. Ik heb mezelf meteen aangemeld en heb de sleutel al in ontvangst mogen nemen. De komende tijd zal ik vooral veel bezig zijn om de tuin een beetje netjes te krijgen. Ik heb al wel wat "moestuin-ervaring" maar weet zeker nog niet alles. Op dit forum hoop ik het nodige bij te leren en gezellig over tuinieren te kletsen Ik heb vanmiddag meteen een paar foto's van mijn tuintje gemaakt:Groeten, René Quote Wie zaait zal oogsten
Ed54 Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Welkom René,Dat ziet er een behoorlijke volkstuin uit. Hoort de kas er ook bij? Quote
René Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Bedankt!Ja, dat kasje hoort er inderdaad bij maar ik weet niet of hij nog bruikbaar is Welkom René,Dat ziet er een behoorlijke volkstuin uit. Hoort de kas er ook bij? Quote Wie zaait zal oogsten
Jorieke123 Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Welkom, mooie foto's! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
René Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Bedankt voor jullie reacties Quote Wie zaait zal oogsten
René Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Welkom Thanks Quote Wie zaait zal oogsten
Gemma Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Welkom Rene! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
René Geplaatst: 5 januari 2013 Auteur Geplaatst: 5 januari 2013 Welkom Rene! Dank je Gemma Quote Wie zaait zal oogsten
Ruitertje Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 Welkom Rene! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Gem Geplaatst: 6 januari 2013 Geplaatst: 6 januari 2013 Welkom Rene Quote ~I believe in God, only I spell it Nature~
René Geplaatst: 6 januari 2013 Auteur Geplaatst: 6 januari 2013 Dank, dank, dank Quote Wie zaait zal oogsten
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.