appelvrouw Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Ik verzamel al jaren moestuin en kruidenboeken en het voordeel van vriendinnen die rommelmarkten aflopen is een gestage aanwas van boeken.Zo heb ik verschillende moestuinboeken dubbel, en nogal wat kruidenboeken - waar ik er veel van heb- overbodig.De boeken die ik aanbied zijn in eerste instantie bedoeld als ruilmiddel op de MTFD.. eventueel kan ik ze vanaf NL versturen..vanuit Frankrijk is het gewoon te duur.Hieronder enkele foto`s:Moestuinboeken Stap voor stap gids groente en fruit: leuk boek met veel duidelijke uitleg & tips voor de beginnende tuinier Bezig zijn met groente kweken in tuin en volkstuin: het kweken van groente en fruit in veel duidelijke handleidingen Margriet moestuinboek, hetzelfde als het vorige boek, maar dan ook nog per maand beschreven.. Kruidenboeken: Alle Kruiden en hun toepassingen/Richard mabey..beschrijving van 200 kruiden met phytotherapeutische Vademecum..een zeer uitgebreid boek. De Kruidenbijbel/Peter McHoy/Westland:Kweken,oogsten,bewaren en gebruiken Gezond leven/Natuurlijke remedies Readers Digest. Ben je geïnteresseerd in een van deze boeken pm me dan maar..dan kunnen we zien waar we ze voor kunnen ruilen. Zelf zoek ik boeken over permacultuur, o.a. het boek Een Gezonde tuin door Mengcultuur van Gertrud Franck, maar wil ook wel ruilen tegen een aanvulling van mijn voorraadkast ( geleisuiker/olie), bolletjes( mogen resten zijn) wol in mooie kleuren en nog vele andere zaken ( zie mijn ruillijst hier op blz 7) mtf-2013-ruillijst-van-jet-t7415-50.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 11 januari 2013 Auteur Geplaatst: 11 januari 2013 3 4 boeken al vergeven: Angela: Stap voor stap ( sorry Greetje, Angela was eerst)Greetje: Natuurlijke remediesNepomuk: KruidenbijbelJetje:Alle kruiden en hun toepassingen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
silviawilken Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Oh, ik zag te laat dat het boek waar ik belangstelling voor had, al is vergeven.
tommy Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 hoi ik heb eventueel wel interesse in dat boek van margriet. nou kom ik regelmatig in Noord frankrijk ... pm me maar waar je woont , wie weet !
appelvrouw Geplaatst: 18 januari 2013 Auteur Geplaatst: 18 januari 2013 De boeken zijn allemaal vergeven..dit deurtje kan dicht We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten