brend Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 hallo allemaal, Mijn nichtje werkt in een bloemen zaak en nu kwam ze laatst thuis met ontzettend veel bloemen en groente zaaidjes wat over datum is ,veel uit 2009 ik vraag mij af of we het toch nog kunnen gebruiken is zo zonde om het niet meer te gebruiken.gr brend P.s oranjeband zaden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed54 Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Brend, Veel groenten- en bloemenzaden blijven heel wat jaren goed, al zal het kiempercentage wat achteruitgaan. Het is dus zeker de moeite om ze nog te zaaien.Sommige zaden, zoals bv. pastinaak blijven maar 1 jaar heel goed kiemkrachtig maar de meeste blijven toch langer goed.Je kan ze ook gewoon iets dikker zaaien dan dat je normaal doet met verse zaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Kijk hier ook even Brend: kiemtest-oud-zaad-t4027.html#p72470 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
brend Posted January 12, 2013 Author Share Posted January 12, 2013 Dank u alle twee voor de berichten,ik ga het nu zeker doen.mooie foto,sBrend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts