dennislp Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Sla in bakken is me niet altijd even goed bevallen omdat het soms een beetje snel begon door te schieten, dus wil ik dit jaar iets meer snijbiet en dat soms gebruiken als sla. Maar omdat die bakken op het terras staan en ik wat kleurrijke soorten op internet tegen kwam, leek wat kleur me wel leuk. Is er iemand die nog zaden heeft liggen en wat wilt ruilen? Ik heb zelf érg veel zaden liggen, vooral bloemen, kruiden en cherry tomaatjes. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Jorieke123 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Die van mij zijn dit jaar doorgeschoten, ik heb al het zaad nog in de moestuin staan (op de planten). Ik kan je er wat sturen als je wilt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
tommy Geplaatst: 21 januari 2013 Geplaatst: 21 januari 2013 Ik heb hier nog Snijbiet - Orange Fantasia Is dat wat? Wil eventueel wel ruilen tegen lupine zaad, of vleestomaten.. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.