meriams moestuintje Geplaatst: 8 december 2013 Auteur Geplaatst: 8 december 2013 leuk om te zien dat alles zo goed gaat!Ik ben deze topic ooit begonnen maar heel lang niet erop geweest, mijn computer was gecrasht en was gewoon mijn naam vergeten. Zo stom! Van alles geprobeerd maar kon niet inloggen en ook geen wachtwoord opvragen omdat ik mijn naam niet meer wist.... aaahHh!!!! Gelukkig gaat het nu goed met verzenden allemaal. Ik heb ook heel veel zaden liggen en wil graag weer eens meedoen. Laat maar weten wanneer het uitkomt. En als nu niet gemakkelijk is, wacht ik wel tot een nieuwe ronde. groetjes,Meriam Quote
SuusP Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Iemand al iets van Winnie vernomen? Het is toch zo lang gewoon goed gegaan, hopelijk kunnen we door voor ronde 2! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Monika Geplaatst: 13 december 2013 Geplaatst: 13 december 2013 Nee nog niks Al vorige week pb gestuurd en vanochtend maar opgezocht op facebook en daar nog een berichtje achtergelaten.... Quote
SuusP Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Oh bummer, is de doos echt kwijt? We hadden toch bijna ronde 2 gehaald Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
beertjerinke Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 jammer als het kwijt iswas heel benieuwd naar ronde 2 wat er uit was en bij was gekomen hopelijk komt hij snel weer boven water Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Jenneke Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Het is nog onzeker of de envelop bij Winnie is aangekomen omdat het niet lukt via internet contact met haar te krijgen.Ik denk dat er bij Winnie iets aan de hand is, anders zou ze toch wel laten weten of ze hem wel of niet gehad heeft. Misschien zit ze zonder internet, bijv. overstappen naar een andere provider kan soms behoorlijk mis gaan. Een vriendin van mij heeft daardoor zo'n 6 weken zonder gezeten. Of misschien is haar PC stuk en heeft ze niet zomaar 123 geld voor een nieuwe. Misschien kan Monika haar even een kaartje sturen of zo, of ze even wil laten weten of ze de envelop wel of niet gekregen heeft. Quote
Monika Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Ik heb nog even op facebook gekeken, Winnie heeft de 11e een aanrijding gehad. Op spierletsel en bont en blauw en pijnlijk zijn na is alles ok. Maar dit kan een reden zijn waarom ze niet meer op het forum is geweest. Jenneke's idee is goed, ik zal haar even een briefje sturen. Ik hoop echt van harte dat de envelop bij haar aan is gekomen, het ging zo goed Zodra ik meer weet laat ik van mij horen... Quote
Jenneke Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Zo dan, dat zal grote schrik geweest zijn. Ik kan me zo voorstellen dat de envelop (misschien door iemand anders opgeraapt) ergens in een hoekje ligt en vervolgens vergeten met al het gedoe. Hopelijk knapt ze weer helemaal op, dat is toch belangrijker dan een envelop met zaden. Quote
Monika Geplaatst: 18 december 2013 Geplaatst: 18 december 2013 Ik heb zojuist Winnie "gesproken" op Facebook, de envelop is terecht. Door haar ongeval en familie omstandigheden is ze er nog niet aan toegekomen om de zaadjes uit te zoeken en de envelop op te sturen. Ze zal proberen om dat dit weekend te doen, maar het kan zijn dat het langer duurt. Ik heb Winnie heel veel sterkte gewenst en laten weten dat er nu andere dingen voor gaan. Quote
SuusP Geplaatst: 19 december 2013 Geplaatst: 19 december 2013 Helemaal gelijk! In dit soort situaties moeten wij gewoon maar even geduld hebben Fijn dat de envelop terecht is en heel veel sterkte gewenst aan Winnie! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Cupcakeje Geplaatst: 21 december 2013 Geplaatst: 21 december 2013 oeh nog maar 1 voor mij spannend! en Winnie heel veel sterkte! Quote
bloemenkoningin Geplaatst: 29 december 2013 Geplaatst: 29 december 2013 Fijn om te lezen dat de envelop is aangekomen. Quote
simke Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Kan iemand mij vertellen of dit nog steeds ronde 2 is of zijn wij inmiddels al in ronde veder. Quote
Monika Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 We zitten nog in de eerste ronde, de envelop is nog bij Winnie. Quote
simke Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Oké nog in de eerst ronde maar ik zie dat de lijst lekker lang is geworden. Dat is alleen maar leuk. Nog drie adressen te gaan. Nou bedankt ben ik hier ook weer bij gepraat. Ik dacht dat er al lang een nieuwe ronde was. Maar met z'n lange lijst is dat nog niet mogelijk. Quote
Mheikamp Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Hallo allemaal, Het zou mij ook leuk lijken mee te doen, kan dat nog Ik hoor het graag.. Groetjes manon Quote
SuusP Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Eerst maar eens zien dat de envelop weer boven water komt denk ik Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Loraine Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Volgens mij is de envelop nog bij Winnie Ik neem aan dat ze ondertussen voldoende hersteld is om de envelop te postenEn anders misschien te laten posten dan krijgt iedereen nog de kans om voor het zaaiseizoen de envelop gehad te hebben Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Cupcakeje Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 ja dat zou wel fijn zijn duurt nu wel heel lang , ik zit al weken in spanning over wat voor zaadjes er toch in de envelop zullen zitten Quote
Katja1604 Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Ligt de envelop nog steeds bij Winnie?Vind het een beetje erg lang duren. Quote
Monika Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 De envelop is inderdaad nog steeds bij Winnie, ze heeft dan ook het verzoek gekregen om em door te sturen. Is er toevallig iemand (die aan deze ronde meedoet) die in de omgeving van Deil woont/komt? Quote
beertjerinke Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 hopelijk gaat hij snel door zou graag een tweede ronde hebben ben erg benieuwd naar de nieuwe zaden die er bij gekomen zijn Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Goliath Geplaatst: 12 januari 2014 Geplaatst: 12 januari 2014 Ik vrees dat we deze envelop voorlopig niet meer terug gaan zien.. aangezien de envelop al sinds 1 december bij Winnie ligt. Wellicht is het een idee om een 2e envelop rond te sturen, uiteraard wordt deze dan als eerste verstuurd naar degene die na Winnie op het lijstje staat. Helaas heb ik te weinig verschillende soorten zaden om een nieuwe envelop te starten, maar wie weet iemand anders?? Mocht Winnie de envelop ook weer versturen, dan kunnen beide enveloppen worden samengevoegd (dan wordt het vast een pakket post, maar goed ) Quote
Loraine Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Zo makkelijk gaat dat toch niet???Ze is 7 december nog online geweestHaar enige post is geweest of ze mee mocht doen aan de envelopMisschien bij een eventuele volgende ronde dat je je eerst moet melden voordat je de envelop ontvangt?En wanneer je je niet meld ook geen envelop?Dit is wel een beetje lullig zoEr was toch ook iemand die de Facebook van Winnie heeft?Spammen die handel Nee ik bedoel ff nog een berichtje sturenAls ik haar Facebook krijg wil ik het evt. Ook wel doen Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.