Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
Geplaatst:

Ik heb de envelop binnen!

Geplaatst:

Hoi iedereen.

ik ben ziek geweest dus weinig op het forum gekeken,

Enkele vragen:

@ divicento, waar kan ik mijn adres naartoe sturen? Stuur dat even naar: ambu112[at]hotmail.com

@ simke, wil je je adres ook even sturen naar: ambu112[at]hotmail.com

Hartstikke bedankt alvast

groetjes tuin1991

Vanaf me moestuin verzonden!

Altijd bereid om te leren

Geplaatst:

fijn dat je hem heb Naomi

Geplaatst:

hallo allemaal

wat een goed idee ! ik zou graag ook mee willen doen ben net nieuw hier en net begonnen met me tuintje

dus kan nog wel wat gebruiken

groetjes suus

Geplaatst:

Envelop is weer op de bus onderweg naar Manuela!

Geplaatst:

ik kijk ernaar uit zal zaten weten als hij er is

Geplaatst:

hij is vandaag bij mij aangekomen. ik zal hem morgen even rustig doorneuzen =.

hij gaat maandag weer op de post

dan gaat hij opweg naar divicento

Geplaatst:

Manuela88 zie hem vanzelf wel v erschijnen

Geplaatst:

Meriam, wil je mij uit de lijst halen? Ik heb er de komende tijd helaas geen tijd voor. Dan kan de envelop beter gelijk naar de volgende door.

Geplaatst:

Het weekend is nogal chaotisch geweest dus we zijn gister vergeten de envelop weg te brengen.

Mijn man heeft hem nu mee, dus hij is vandaag op de bus.

sorry.

hij zal er denk ik morgen wel zijn als de postbode meewerkt

Geplaatst:

Johnny stond onder mij, dus nepomuk moet mij dan nog even het adres sturen, dan weet ik waar ik de envelop heen moet sturen.

Geplaatst:
  • Auteur

ik zal Johnny uit de lijst halen, misschien een volgende keer als je meer tijd hebt.

Het wordt weer echt moestuintjesweer!! joepie!

Geplaatst:

Dat tuintje komt wel goed, alleen wat minder diversiteit dit jaar. Er moet ook gewerkt worden

Geplaatst:

is de envelop al aangekomen?

Geplaatst:

heb nog niks ontvangen wacht met smart

Geplaatst:

raar hij is dinsdag op het postkantoor achtergelaten voor verzending.

hoop dat hij nog komt..

Geplaatst:
  • Auteur

het gaat toch wel goe dhe? ik zie dat jullie ook bij zadenenvelop 3 zitten, hoe weet je nou welke envelop je ontvangen hebt?

Misschien is onze envelop wel naar de volgende in de andere lijst gegaan? Een foutje is zo gemaakt, hahahaha.

Geplaatst:

heb nog geen van bij de ontvangen zal dinsdag kijken of hij is aangekomen ben nu bij me zus

Geplaatst:

de envelop die ik heb gekregen heb ik naar divicento

bij die andere envelop is hij nog niet zover dat hij bij mij zou zijn.

en aan de zakjes bloemen die erin zaten te zien in het duits waren het de zelfde zakjes als vorige keer.

dus de envelop die ik dinsdag door mijn man naar het postkantoor heb laten brengen is onderweg naar divicento.

zit zelfs teveel aan porto op omdat die vrouw iets verkeerd had gedaan met de weegschaal.

Geplaatst:

ben net thuis ik heb de envelop vandaag ontvangen idd het bedrag wat er op stond klopte niet helemaal zal de envelop morgen avond bekijken en dan weer doorsturen het adres van de volgende heb ik al gekregen

oja de envelop kwam beschadigd binnen maar alles zat er nog in dus even een nieuwe envelop scoren

Geplaatst:

De volgende ben ik.. tuin1991.

Mag ik het adres van de volgende waar het heen moet?

Altijd bereid om te leren

Geplaatst:

gelukkig eindelijk.

we hebben dat bedrag ook niet betaald mijn man had het erover dat er 3 euro nog wat op zit en we hebben maar 2,16 betaald het was haar fout

Geplaatst:

de envelop is vandaag op de post gegaan

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic