Manuela88 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Als je iets naar je zin ziet dan haal je er een paar zaadjes uit. Dus niet alles van 1 soort!hoeveel verschillende soorten je terug doet en hoeveel zaadjes daarvan maakt niet uit als het maar ongeveer overeenkomt met de hoeveelheid die je eruit heb gehaald. heb je bv 20zaden eruit gehaald doe je ook ongeveer 20 terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Leuk, naar wie moet ik mijn adres dan sturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 als het lijstje is aangepast op blz 1 van dit topic dan kan je zien wie er voor je is die moet je dan je adres sturen . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Oke dan wacht ik even af tot het is aangepast.Heb een hoop zaadjes besteld, ben beginner.Maar ja wat moet ik met 1000 zaadjes haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 daar hebben meer mensen last van he meriam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyQ1 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Wanneer wordt de lijst aangepast? Ik heb ook wel interesse en zaadjes over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naomi25 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Lijkt me ook erg leuk om mee te doen als het nog kan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 is het handig om die lijst van deelnemers in het allereerste bericht van dit topic neer te zetten?en meteen wat de werkwijze is? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 16, 2013 Share Posted March 16, 2013 dat moet meriam nog even doen denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobjan10 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Gisteren de envelop ontvangen, wat een leuke spulletjes!Morgen gaat hij weer op de post. Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen."Â http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Hieperdepiep hoera!!! Ik kan niet wachten!!! Kom maar op met die envelop!!! Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Benieuwd wanneer we worden toegevoegd, kan niet wachten de envelop te ontvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 @bob, blij dat je hem goed ontvangen hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Hallo. Ik ben hier nog maar net maar lees al een hele poos mee. Nou lijkt het mij ook ontzettend leuk om mee te doen mag dat? Agnetha Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 sorry even niet op het forum geweest, druk druk druk....ik ga nu meteen het lijstje aanpassen op blz 1.Ik voeg iedereen toe die tot nu toe heeft aangemeld, ok?Ik zal iedereen die er al opstond laten staan.Als er iemand afwil, laat even weten??? groetjes,Meriam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 lange lijst geworden. even vol maar zo denk ik anders duurt het veeel te lang voor hij rond is en als er mensen zijn die 10zaades van iets erin doen heeft de laatste geen schijn van kans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyQ1 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Gelukt. Problem solved. Ik kan niet wachten tot ik de envelop ontvang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 De envelop is binnen! Zal morgen even goed kijken wat er in zit!! Meriam kom jij naar de MTFdag?? Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
divicento Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 je mag mij wel wat later op de lijst zetten midden in ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 En helen zit er nog wat leuks/ nieuws voor je in?? Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Hoe staat het met de envelop? Is hij alweer onderweg inmiddels? Ik weet niet of ik deze ronde nog haal, ik vertrek over een 2.5 week maar laat mij voorlopig maar op de lijst want je weet het nooit.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 de envelop is bij helen dus zou naar meriam moeten gaat of al zijn. en daarna ben jij toch alweer aan de beurt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agnetha Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Heeft helen hem al naar de volgende gestuurd?? Er word erg weinig gereageerd! Jammer. Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 in het begin van de envelop ging het heel erg goed en ging hij heel snel.  vanaf helen is er niet meer gereageerd waar hij is .. Dus graag reactie waar hij uithangt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 de envelop is bij helen dus zou naar meriam moeten gaat of al zijn. en daarna ben jij toch alweer aan de beurt? nou uh nee, er zijn er volgens mij een stuk of 10 nieuwe tussengeplaatst Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts