Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep

Recommended Posts

OHJEE jongens, meiden... (en daar begint het al de vertraging..arghh) ik ben gisteravond mishandelt door een rare zieke vrouw, ik lig nu op bed met kapotte knie, bril in twee-en, gebroken vinger, blauw oog, gekneusde rib ..etc (morgen dokter, daarna aangifte)

Vandaag zou ik dus de envelop weer op de bus doen, maar ik kom niet overeind, dus helaas 1 of 2 dagen uitstel kom ik niet omheen.. Sorry!

dankje lieverd! Nou met de minuut komen er meer blauwe plekken, mijn gezicht ziet er niet uit, arghhh.. nouja, morgen een lijstje maken met de dokter van de kwetsures, dan kan die mee naar de politie.. echt pech heb ik bah! ik geloof dat er niets echt stuk is, misschien mijn knie, maar dat weet ik nog niet.

donderdag of vrijdag ga ik verder met de envelop..

groetjes!

Pi

de lijst van voor nu even vol geloof ik je zou een volgende ronde mee kunnen doen,

he is inderdaad de bedoeling om er zaadjes uitte pakken en hetzelfde aantal terug te stoppen.

en niet alle zaadjes van 1 soort pakken zodat er voor de andere ook nog wat overblijft

Jammer is zie dit bericht dus net telaat. Is er een mogelijk Heidi om een 2 beginners ronde te doen. Ik heb hier wel ervaring in. Alden dan met hobby spulletjes. En dan doen wij 10 à 12 adressen is dan de max. Ik hoor het graag.