Bobjan10 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hij gaat inderdaad goed!Ik heb net alvast mijn adres doorgeven. Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 gezien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
divicento Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 heb de envelop gisteren op de post gedaan de envelop komt waarschijnlijk dinsdag aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Helaas, de post is tegenwoordig niet meer zo snel, heb nog niets ontvangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
divicento Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 vaak komt post pas na 7 dagen na dagtekening binnen zeer iritant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
claartje Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 als er nog een plekje op de (wacht)lijst is, lijkt het me leuk om een keer mee te doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 ik heb de envelop ontvangen, ik zal hem vrijdag weer doorsturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 leuk leuk leuk, het gaat goed zo zeg! misschien kan ik nog wel een rondje meedoen voor mijn verhuizing Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
divicento Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 zou nog wel een keer mee willen doen voor de volgede ronde Nepomuk1983 heb je de envelop al ontvangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 @Nepomuk1983 ik zie hem wel verschijnen dan ergens volgende week. ik doe ook gewoon weer me Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ik heb de envelop goed ontvangen ik moet zo werken dus zal het morgen even doorspitten en hem zo snel mogelijk doodsturen aan bob. heb het adres al. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Bob heeft mijn adres ook al een poosje in zijn bezit, dus dat moet goed gaan komen!! Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Meriam... Stuur ik de envelop weer terug naar jou voor dat hij op zijn tweede ronde gaat?? Misschien kun je je adres vast sturen via een PB in de loop van de week Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 is prima, leuk dat het zo goed gaat he!Ik zal hem meteen weer doorspitten en verdersturen, wil iedereen weer meedoen? Ik zal de namen dan aanvullen, laat even weten wie er mee willen doen voor ronde 2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ik wel graag! Ik ben nog niet verhuisd dus kan makkelijk! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 mag greetje ook met de enveloppe-rondedans meedoen??????? Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobjan10 Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Ja ben toch wel benieuwd wat er in zit!Ik wil de 2e ronde ook wel weer mee doen Quote "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 natuurlijk, iedereen mag meedoen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Ik ben ook helemaal voor een 2e ronde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hij ligt kant en klaar en gaat zo als we de deur uit gaan op de bus dus zal morgen of overmorgen wel bij bob zijn. Ik doe ook weer mee, Gewoon zelfde lijstje aanhouden en de nieuwe mensen eraan plakken? dat is misschien wel makkelijk ivm de adressen die we al van elkaar hebben is sneller doorsturen dan hoeven we niet te wachten tot we opnieuw een adres krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meriams moestuintje Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 heel goed idee! gaan we doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Ik wil misschien ook wel meedoen.Ik heb van sommige soorten heel veel zaadjes ineens gekocht.Kan iemand me uitleggen wat precies de bedoeling is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Ik wil ook wel weer mee met de volgende ronde Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manuela88 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ik wil misschien ook wel meedoen.Ik heb van sommige soorten heel veel zaadjes ineens gekocht.Kan iemand me uitleggen wat precies de bedoeling is? er gaat 1 envelop met zaadjes van persoon naar persoon. als je de envelop ontvangt dan kijk je wat erin zit. je haalt er zaadjes uit die je leuk lijken of die je graag wilt hebben ( niet alles zodat andere ook nog wat hebben)dan stop je er wat van je eigen zaadjes in terug ongeveer evenveel als je eruit gehaald heb. en dan stuur je de volle envelop weer door aan de volgende op het lijstje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunny82 Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Ja lijkt me heel leuk, ik wil graag mee doen!Bij wie moet ik me aanmelden of hoe gaat dat verder?Hoeveel zaadjes van elke soort moet je erin doen?En mag je van meerdere een paar eruit pakken, of is het de bedoeling dat je alle zaadjes pakt die er van de gewenste soort in zitten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts