HuubvG Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 We kunnen ook afwachten. Ik heb ergens gelezen dat iemand wel potjes over had en ze zou meenemen, maar ik weet niet meer wie, waar het stond en waarheen meenemen. Even wat terugbladeren. Gewoon naar beide dagen gaan, vangen we vast wel wat potjes. En nu wil ik het niet meer over potjes hebben! Quote
Inez Geplaatst: 10 maart 2013 Geplaatst: 10 maart 2013 Vind het toch nog wat prijzig hoor jongens! Volgens mij zijn plastic bekertjes nog steeds goedkoper Quote Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
HuubvG Geplaatst: 10 maart 2013 Geplaatst: 10 maart 2013 Scheelt ook een hoop gesleep en gesjouw... Quote
helen Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Ladies and gentlemen, Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor 500 potjes model 3 (vond ik het mooiste ) Ik wacht de betaling gegevens even af en maak dan het geld over waarna ze verstuurd gaan worden.Ik neem er 400 mee naar de MTFdag om mee te ruilen en wat geld te cashen 3 euro voor 100 potjes Op mijn ruil lijst / wensen lijst zal ik ze er bij vermelden en kunnen jullie aangeven hoeveel jullie er willen hebben. Merk ik vanzelf of ik ze op verdeeld krijg. Quote Groetjes uit de Betuwe
weknow Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 @ lady Helen Je ruillijstje vind ik nog niet. Maar voor het ruilen/kopen van 50 of 100 van die potjes hou ik me wel aanbevolen. Weknow Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
HuubvG Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Goede actie! Ik ga naar je ruil en of wensenlijst. Quote
thea Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Huub ik zou voor je sparen??div grote,hoeft het niet meer? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
HuubvG Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Graag Thea, maar dat is pas later, ik heb er nu alvast wat nodig! Ik begreep dat je ze voor me bewaarde tot de NMTF-dag? Of wilde je ze naar Erny brengen, nee toch? Quote
thea Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Ik kan wel kijken of er wat meekan.Dan kan je deze op de retour rit meenemen? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
HuubvG Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Ja dat is prima, maar nodig is het niet, ik kan wachten tot de Noordelijke MTFdag, dus zie maar. Edit: bovendien heb ik via 't forum de grote truc van de wegwerpbekertjes ontdekt! Voor het weekend gelezen, ben het nu aan het praktiseren. Hoe heb ik zonder gekund? Quote
moestuinsmiegel Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 (aangepast) -edit- 19 maart 2013 aangepast door Gast Quote
Mamoes Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 @moestuinmichiel: top ! Ik wil er ook wel een stuk of 100. Kan ik weer even vooruit. Ik woon in Best en werk in Eindhoven. Dus ik kan ze ophalen als je dat goed vindt. Wel de P9 toch? Quote
moestuinsmiegel Geplaatst: 13 maart 2013 Geplaatst: 13 maart 2013 Ok, ik stuur je wel een PM wanneer ik ze binnen heb. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.