Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gebruikte potjes (p9)

Recommended Posts

@ dennis. Die 500 stuks, en de echte hoeveelheid die dat dan is , kwa ruimte enzo, is heel makkelijk uit te rekenen he ? Alle potjes in mekaar geschoven. maakt 1 rij van ?

4 a 5 mm rand ( nemen we 5 mm ) x 500 = 2 meter 50. Dus 5 stapeltjes van 100 potjes., elk stapeltje 50cm hoog.

Ik heb even mijn P9 potjes gemeten:

Bij allemaal precies dezelfde P9 potjes (er zit verschil in de soort rand): 1 cm per potje.

Een stapel van 100 stuks is dan 100 + 10 = 110 cm hoog (en heeft uiteraard een oppervlak van 9 x 9 cm).

Met het ruimtebeslag valt het dus wel mee. Het wordt uiteraard anders als alle potjes gevuld zijn, dan gaan er zo'n 100 op een vierkante meter. Valt eigenlijk ook wel mee.

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

Ik wil ook graag P9 potjes, maar heb er echt geen 500 nodig!! Eerder 50 á 100 max. Zijn er forumleden die met mij willen delen? Die ook naar de MTFdag komen of hier in de regio wonen?

Groetjes,

Groetjes uit de Betuwe

@Erny, dan kunnen wij wel met helen delen.

In HuubvG neemt mee:

Huub ik ga de potjes bestellen er van uitgaande dat ik er wel wat kan verruilen of door kan verkopen...

Graag zou ik de snack komkommer willen en de peper lombok. In ruil voor hoeveel potjes

Groetjes,

Versturen van kleine aantallen potjes wordt wel erg onvoordelig, dus ruilen op de MTF?

@Huub: maar 100 daarvan kan je gelijk hier dumpen... Eventueel 150... Dat scheelt dan weer ruimte...

Geen idee hoor... en gezien je nu ziek bent kan jij daar lekker over gaan nadenken... Beterschap!

Ja ik ben er steeds al over aan het denken, valt niet mee met veel paracetamol.

1)

Ik ga er 500 kopen. Heb er zelf max 100 nodig. Blijft 400, die moeten mee de auto in, die moet ik kwijt. 100 Daarvan dump ik bij Erny, moet ik er nog 300 meenemen naar Zelhem op de heenweg. Of 150 bij Erny en 250 mee. In Zelhem neemt Helen er 100, blijf ik met 200 (150) zitten, die ik achter moet laten als niemand ze wil, óf weer mee moet nemen, wat dan een betere optie is omdat ik ze betaald heb.

Dan zit ik op de heen- en terugweg met de potjes.

2)

Helen gaat er 500 kopen. Op de terugweg gaan er 200 in mijn auto mee, 100 voor Erny, 100 voor mij. Waarschijnlijk vindt Helen nog afnemers om haar resterende 200 af te nemen.

3)

Mesi, vertel eens?

Overigens, 100 potjes nemen ongeveer slechts 0,01 m³ in beslag. Geen paniek om de potjes, er moet nog veel meer mee.

Edit: en zoals Jan het zegt:

500 stuks is ca.1 bananendoos vol.