Jorg Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Voor wie nog (gebruikte) potjes zoekt: ik heb afgelopen maandag bij kwekerij vlastuin besteld en had ze de volgende dag in huis 500 voor 7,50 http://www.kwekerijvlastuin.nl/Gebruikte+potjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 wat is de diepte van de p9 potjes model 1-2-3 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
divicento Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 p9 is 9 bij 9 en 10 diep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Voor wie nog (gebruikte) potjes zoekt: ik heb afgelopen maandag bij kwekerij vlastuin besteld en had ze de volgende dag in huis 500 voor 7,50 http://www.kwekerijvlastuin.nl/Gebruikte+potjesIk neem aan dat je 15 euro hebt betaald Verzendkosten extra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merel Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Jorg, dank je wel voor de tip! Ik heb ze inmiddels betaald en zal ze begin volgende week wel in huis hebben. Quote indefruitboomgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepomuk1983 Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Ook ik heb potjes besteld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted March 1, 2013 Author Share Posted March 1, 2013 @greetje11: klopt, dat had ik er bij moeten vermelden. Aan de andere kant, je kan ook afhalen @citroen: 10 cm, zie divicento Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 500 p9 model 3 in bestelling. Thnx for sharing ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Als iemand er al 500 binnen heeft en eventjes tijd heeft.. Is een foto mogelijk? Kan erg goed wat extra potjes gebruiken.. Alleen ouders die bij 500 stuks een beetje snel beginnen van: hoeveel ruimte neemt dat wel niet in?!... Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 wil er ook wel een aantal dennis, delen we de porto Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Wouttie, zie PM. & Voor de liefhebbers.. Ze hebben nu ook (ronde) P10 potjes Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 @ dennis. Die 500 stuks, en de echte hoeveelheid die dat dan is , kwa ruimte enzo, is heel makkelijk uit te rekenen he ? Alle potjes in mekaar geschoven. maakt 1 rij van ?4 a 5 mm rand ( nemen we 5 mm ) x 500 = 2 meter 50. Dus 5 stapeltjes van 100 potjes., elk stapeltje 50cm hoog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted March 3, 2013 Share Posted March 3, 2013 Ik heb even mijn P9 potjes gemeten:Bij allemaal precies dezelfde P9 potjes (er zit verschil in de soort rand): 1 cm per potje.Een stapel van 100 stuks is dan 100 + 10 = 110 cm hoog (en heeft uiteraard een oppervlak van 9 x 9 cm).Met het ruimtebeslag valt het dus wel mee. Het wordt uiteraard anders als alle potjes gevuld zijn, dan gaan er zo'n 100 op een vierkante meter. Valt eigenlijk ook wel mee. Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
helen Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Ik wil ook graag P9 potjes, maar heb er echt geen 500 nodig!! Eerder 50 á 100 max. Zijn er forumleden die met mij willen delen? Die ook naar de MTFdag komen of hier in de regio wonen? Groetjes, Quote Groetjes uit de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Ja ik zoek er ook enkele tientallen hooguit, staat al in mijn MTF ruilbericht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Iemand samen bestellen in de Noordkop ? Tussen Alkmaar (school) en Den Helder (woonplaats)? Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Ik wil er ook wel een aantal, 50 tot 100 o.i.d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 @Erny, dan kunnen wij wel met helen delen. In HuubvG neemt mee: Huub ik ga de potjes bestellen er van uitgaande dat ik er wel wat kan verruilen of door kan verkopen... Graag zou ik de snack komkommer willen en de peper lombok. In ruil voor hoeveel potjes Groetjes, Versturen van kleine aantallen potjes wordt wel erg onvoordelig, dus ruilen op de MTF? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Prima, proppen we gewoon in de auto toch? Wie gaat ze bestellen? Als Huub ze besteld kan hij mijn deel op de heenweg MTFD al bij mij dumpen, hoeven die niet verder mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Herstel: als ik er 500 bestel, moeten er minimaal 400 mee, dat is dus niet handig. Weet je hoe weinig ruimte die potjes innemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesi Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Wat is het verschil tussen 1 2 en drie. Sorry, waarschijnlijk beginnersvraag. Maar ik ben wel nieuwsgierig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 @Huub: maar 100 daarvan kan je gelijk hier dumpen... Eventueel 150... Dat scheelt dan weer ruimte...Geen idee hoor... en gezien je nu ziek bent kan jij daar lekker over gaan nadenken... Beterschap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan de tuinman Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Weet je hoe weinig ruimte die potjes innemen? 500 stuks is ca.1 bananendoos vol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Ja ik ben er steeds al over aan het denken, valt niet mee met veel paracetamol. 1)Ik ga er 500 kopen. Heb er zelf max 100 nodig. Blijft 400, die moeten mee de auto in, die moet ik kwijt. 100 Daarvan dump ik bij Erny, moet ik er nog 300 meenemen naar Zelhem op de heenweg. Of 150 bij Erny en 250 mee. In Zelhem neemt Helen er 100, blijf ik met 200 (150) zitten, die ik achter moet laten als niemand ze wil, óf weer mee moet nemen, wat dan een betere optie is omdat ik ze betaald heb. Dan zit ik op de heen- en terugweg met de potjes. 2)Helen gaat er 500 kopen. Op de terugweg gaan er 200 in mijn auto mee, 100 voor Erny, 100 voor mij. Waarschijnlijk vindt Helen nog afnemers om haar resterende 200 af te nemen. 3)Mesi, vertel eens? Overigens, 100 potjes nemen ongeveer slechts 0,01 m³ in beslag. Geen paniek om de potjes, er moet nog veel meer mee. Edit: en zoals Jan het zegt: 500 stuks is ca.1 bananendoos vol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Dat nadenken gaat je goed af Huub! (Optie 4: Gegadigden opsnorren die naar de Noordelijke Moestuinmiddag komen en die potjes dan daarheen meenemen?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts