Red Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Nog niks kunnen vinden op het forum.Ik zit de groenbemesters is te bekijken op google voor me teeltplan van dit jaar uit te breiden en dus klaar te maken.En kwam deze tegen Huttentut.De naam trok me als eerste aan en de plant zou je dus kunnen vervwerken en of voeren.Zie hier de link : https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=390900Iemand hier bekend mee?Zoals ik nu lees en bedenk is dit de juiste groenbemester voor het vak wat het jaar daarop de peulvrachten komen.Ik ga nog verder google Quote De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Huttentut is een lid van de koolfamilie, dus denk aan de wisselteelt.Om die reden heb ik er geen ervaring mee: er komt bij mij geen groenbemester op die lid is van de koolfamilie.Ik heb zo al knolvoet genoeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts