Rozen Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Hoi, Ik ben opzoek naar biologische zaden van: - Water meloen sugar baby- Witte druiven- Mini kiwi Waar vind ik die? Bolster en Welkoop/Boerenbond hebben ze niet. Bedankt. Gr. Quote
Liesje Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Er zijn diverse online zaadwinkels waar je biologische zaadjes kunt bestellen. Ik bestel de mijnes bij Vreekens (alhoewel de meningen over Vreekens op dit forum verdeeld zijn) Quote
Rozen Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Geplaatst: 3 maart 2013 Bedankt, maar die hebben het ook niet. Quote
RvO Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Zomaar wat suggesties:Heb je http://www.devrolijkenoot.nl/ al geprobeerd?Op de linkpagina kun je nog meer zaadhandelaren en boomkwekers vinden. Quote
malouis Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Dat zijn ook niet de meest gangbare planten die je zoekt. Bij de Bolster zijn de watermeloenzaden juist uitverkocht, de andere hebben ze niet. Is het misschien een idee om een goed rijp fruit te kopen en daaruit zelf zaad te winnen? Quote
RvO Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Aanvullinkje: druif en kiwi kun je volgens mij sowieso niet als zaad kopen, daarvoor moet je toch echt bij een boomkweker zijn. Quote
Rozen Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Geplaatst: 3 maart 2013 Zomaar wat suggesties:Heb je http://www.devrolijkenoot.nl/ al geprobeerd?Op de linkpagina kun je nog meer zaadhandelaren en boomkwekers vinden. Bedankt. Heb helaas nog niets kunnen vinden. Ze hebben idd wel de planten, maar dan ben ik gemiddeld 10 euro per plant kwijt en dat haal ik er in een jaar waarschijnlijk never nooit uit.. Quote
bio-fee Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Maar in meedere jaren toch wel?Zo'n boom/struik gaat toch langer dan een jaar mee? Quote
Rozen Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Geplaatst: 3 maart 2013 Ik dacht dat druiven maar 1 jaar mee gingen? Edit:O nee, ze gingen langer mee Dan ga ik die ook doen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 maart 2013 Geplaatst: 3 maart 2013 Mini kiwi's ook... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 4 maart 2013 Geplaatst: 4 maart 2013 geinig: je kunt er ook bomen huren... doe mij maar wat appel en perenbomen alleen voor de maand september Quote
Rozen Geplaatst: 7 maart 2013 Auteur Geplaatst: 7 maart 2013 Voorbeeld Nu jij nog Wat een ding!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.