appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 15 maart 2013 Auteur Geplaatst: 15 maart 2013 @appelvrouw, ik krijg al kievitsbonen (borlotti) t.b.v. de teelwedstrijd, dus mag ik nog wat anders uitzoeken?
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Natuurlijk Huub! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Huub zoekt naarstig naar PCD pindakaas, die waar tot het laatst toe een laagje olie op lag. Het was altijd de smakelijkste pindakaas, vooral om lekkere pindasaus mee te maken. Die laffe kleffe Calvé pindakaas lust ik niet en ik kan er geen smaak aan krijgen als ik saus wil maken. De eigen merk pindakaas is meestal nog een slapper aftreksel van Calvé, dus die belief ik al helemaal niet. Mocht iemand het makkelijk kunnen bemachtigen, graag 10 potten tegen contante betaling.
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Ik zal eens opletten hier in de buurt, maar ik herken de verpakking zo niet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Geplaatst: 16 maart 2013 Geplaatst: 16 maart 2013 Huub, ik vraag me af of je die olie nog ooit zal vinden.. > Planten kopen? Doe het bewust!
HuubvG Geplaatst: 16 maart 2013 Auteur Geplaatst: 16 maart 2013 Helaas zal ik niet komen op de MTFdag. Ik zie het weertype totaal niet zitten. Buiten kleumen uren lang wil ik niet, binnen krijg ik last van claustrofobie, in een grote groep wordt dat nog erger. Heel vervelend voor Erny vooral, ik hoop dat ze toch kan komen. Ook vervelend voor RvO en voor ieder waar ik ruil-afspraken mee had. Helaas gaat dit alles ook niet door.Huub
Piroska Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Jammer Huub, zal ik de tomatenzaadjes opsturen? Zoja. stuur dan even een pb met je adres... http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Bij nader inzien zien jullie mij wel verschijnen. Ik neem gewoon alles mee wat ik te ruilen had. Als mensen al andere plannen hebben gemaakt, het zij zo. Excuses voor de verwarring, maar ik voelde me gewoon rottig nadat ik drie weken griep had gehad, gisteren en vandaag werd ik alweer verkouden na even buiten te zijn geweest. De vooruitzichten deden mij twijfels krijgen! Maar ik heb niks gebroken en ben niet doodziek eigenlijk, dus ja, ik kom.
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Sper!Ik heb ondertussen via Helen jouw potjes ingepikt geloof ik, dat draaien we dus weer terug ( en anders kan je ze van mij kopen..en dan ruil ik ze weer met jou, en dan.... ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Sper plus U is super!Het komt wel goed, loopt wel los, maakt niet uit, we komen er wel uit!
helen Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Blij dat je toch komt Maar weet helemaal wat je bedoeld! Tot en met zondag ben ik nog ziek geweest... Heeft dus ook dit anderhalve week geduurd.. Maandag halve dag en gister weer een hele dag gewerkt.. Vandaag voel ik me weer een plumppudding en snotter weer rustig verder Conclusie; Wij zijn toe aan beter weer De P9 potjes moeten we even kijken.. Heb er inmiddels 100 aan Appelvrouw beloofd.. Maar misschien wilt ze wel weer terug naar de oude regeling Groetjes uit de Betuwe
helen Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 We komen er vast wel uit! Groetjes uit de Betuwe
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2013 Auteur Geplaatst: 20 maart 2013 Die potjes zijn voor appelvrouw! Ik heb inmiddels dankzij dit forum het nut van de plastic koffiebekertjes ontdekt, op fietsafstand verkrijgbaar en altijd voorradig...
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 OK! En die treurwilgstekken krijg je toch wel We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
thea Geplaatst: 20 maart 2013 Geplaatst: 20 maart 2013 Huub http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
RvO Geplaatst: 23 maart 2013 Geplaatst: 23 maart 2013 De logés zijn binnen. Na enig "tok tok" zijn ze in slaap gevallen. Alles lijkt goed. Mooie kipjes Welterusten en tot morgen (nog net). Remy
Aanbevolen berichten