nick86 Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Het doel van de Vereniging is in de eerste plaats het exploiteren van volkstuincomplexen in Drachten en het behartigen van alle hierop betrekking hebbende belangen van de vereniging en haar leden. Tevens het bevorderen van het amateur tuinieren als middel tot actieve recreatie. Voorts behoort het bieden van recreatief medegebruik van de tuincomplexen aan derden tot de mogelijkheden, waarvan de doelstellingen raakvlakken met de vereniging hebben. Om deze genoemde doelen te bereiken exploiteert "de Wrottersploech" in Drachten een drietal hierboven genoemde tuincomplexen. Lees hieronder hoe u informatie kunt inwinnen en met welke kosten u reeds een hele fijne en goede vrijetijdsbesteding hebt. Inschrijfkosten € 2,50 eenmalig Lidmaatschap € 20,00 per jaar Huur per are € 15,00 per jaar Borg * € 20,00 per are Donateurschap € 12.50 per jaar Het bankrekeningnummer van de Frieslandbank is 91 70 35 844 t.a.v. de Wrottersploech met vermelding van het Complex en tuinnummer * De borg dient te worden betaald voor alle are's die vanaf 15-03-2008 op naam van een huurder worden gezet . Dit betekent dat de borg niet alleen geldt voor nieuwe huurders maar ook voor mutaties. (zie ook Wrottersnieuws van April 2008) Tegen een geringe vergoeding kunnen we een aantal werkzaamheden voor u verrichten zoals: Grasmaaien per jaar € 30,00 per are Informatie Vanzelfsprekend kunt u altijd een kijkje komen nemen en/of een praatje met ons maken op een van de tuincomplexen. In overleg kunnen we de mogelijkheden bespreken welke we u kunnen bieden. Ook telefonisch of via mail verstrekken wij gaarne de nodige informatie. U kunt daartoe contact opnemen met de secretaris van de vereniging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted March 11, 2013 Author Share Posted March 11, 2013 Zelf heb ik vorig jaar een tuintje gehad. nr. 41. Ik moest helaas stoppen wegens te weinig tijd. Echter vind ik het wel leuk om er soms even langs te rijden en te kijken. Ik ben benieuwd of hier nog leden zitten die ook een tuin hebben bij de zandige Wijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Ja, ik!Ook een tuin op de Wrottersploech.kavel 414,415,416,417 ( 800m2 totaal )Kom eens langs als je ons daar ziet! Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 Zal ik zeker doen aankomend seizoen leuk! Dan zie ik het niet alleen op de foto's, maar ook in het echt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lambado Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ik heb gezocht maar heb het niet kunnen vinden de regels van het volkstuinencomplex de wrottersploech Wie weet die regels ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 Welke regels wil je weten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lambado Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 De regels van een volkstuintje zoals: of jw een boom mag planten op een perceel Deze vragen had ik zoizo: Wat is de minimale leeftijd ?En moet je ook proefdraaien en hoelang dan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted September 28, 2014 Author Share Posted September 28, 2014 Op de site staat wel een E-mail www.wrottersploech.nl Ik denk dat proefdraaien niet mogelijk is. Minimale leeftijd weet ik niet. Ik zal toch even een mail sturen. Gr, Nick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brendaps Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 Yeah, ik heb ook een prachtige tuin bij de Wrottersploech! Net als Gemma één van 8 are en wel de percelen 580,581,582 en 583 Leuk hier op het forum te zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick86 Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 Welkom! En dat is een mooi stuk land! Je hebt vast al vaker een moestuin gehad? Ik heb het soms al te druk met 2 are haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brendaps Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Hey Nick, nou, het is nu voornamelijk recreatietuin, maar we willen wel groenten/ kruiden ed gaan planten.Denk zelf dat ik her en der moesgedeeltes ga doen, want ik vind het jammer om het karakter vande tuin zoals die nu is om zeep te helpen. Het is wat, heb je 8 are en voor je gevoel geen ruimte voor een moestuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts