Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Wrottersploech "de zandige wijk" te Drachten

Recommended Posts

Het doel van de Vereniging is in de eerste plaats het exploiteren van volkstuincomplexen in Drachten en het behartigen van alle hierop betrekking hebbende belangen van de vereniging en haar leden. Tevens het bevorderen van het amateur tuinieren als middel tot actieve recreatie. Voorts behoort het bieden van recreatief medegebruik van de tuincomplexen aan derden tot de mogelijkheden, waarvan de doelstellingen raakvlakken met de vereniging hebben. Om deze genoemde doelen te bereiken exploiteert "de Wrottersploech" in Drachten een drietal hierboven genoemde tuincomplexen.

Lees hieronder hoe u informatie kunt inwinnen en met welke kosten u reeds een hele fijne en goede vrijetijdsbesteding hebt.

Inschrijfkosten € 2,50 eenmalig

Lidmaatschap € 20,00 per jaar

Huur per are € 15,00 per jaar

Borg * € 20,00 per are

Donateurschap € 12.50 per jaar

Het bankrekeningnummer van de Frieslandbank is 91 70 35 844 t.a.v. de Wrottersploech met vermelding van het Complex en tuinnummer

* De borg dient te worden betaald voor alle are's die vanaf 15-03-2008 op naam van een huurder worden gezet .

Dit betekent dat de borg niet alleen geldt voor nieuwe huurders maar ook voor mutaties.

(zie ook Wrottersnieuws van April 2008)

Tegen een geringe vergoeding kunnen we een aantal werkzaamheden voor u verrichten zoals:

Grasmaaien per jaar € 30,00 per are

Informatie

Vanzelfsprekend kunt u altijd een kijkje komen nemen en/of een praatje met ons maken op een van de tuincomplexen. In overleg kunnen we de mogelijkheden bespreken welke we u kunnen bieden.

Ook telefonisch of via mail verstrekken wij gaarne de nodige informatie. U kunt daartoe contact opnemen met de secretaris van de vereniging.

Zelf heb ik vorig jaar een tuintje gehad. nr. 41. Ik moest helaas stoppen wegens te weinig tijd.

Echter vind ik het wel leuk om er soms even langs te rijden en te kijken. Ik ben benieuwd of hier nog leden zitten die ook een tuin hebben bij de zandige Wijk.

• 1 year later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Hey Nick, nou, het is nu voornamelijk recreatietuin, maar we willen wel groenten/ kruiden ed gaan planten.

Denk zelf dat ik her en der moesgedeeltes ga doen, want ik vind het jammer om het karakter van

de tuin zoals die nu is om zeep te helpen. Het is wat, heb je 8 are en voor je gevoel geen ruimte voor een moestuin