angela († maart 2025) Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 Als ik op een link klik die hier is geplaatst opend er een nieuw venster maar tergelijkertijd veranderd ook de pagina van het moestuin forum naar de pagina die ik heb aangeklikt. Het gebeurd niet bij iedere link maar wel vaak heeft dit een reden? Quote
Jorg Geplaatst: 12 maart 2013 Geplaatst: 12 maart 2013 In principe werkt het aanklikken van links op het forum als volgt: alle externe links (dus naar andere websites) openen in een nieuw tabblad, alle interne links openen in hetzelfde venster. Open je een externe link dan hoort in het vorige tabblad het forum nog op dezelfde pagina open te staan. Heb je een voorbeeld van een link / pagina waarbij je dit hebt? Zijn dat oude topics? Welke browser gebruik je? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2013 Auteur Geplaatst: 19 maart 2013 Sorry helemaal vergeten te antwoorden ik gebruik GoogleIk had het net weer hier:post140121.html#p140121 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.