Guus D Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 (edited) De zadencollectie is weer doorgespit en ik heb een hoop te ruil, voor alles geld op is op dus heel het zakje of gripzakje. Ruilen of versturen tegen kleine vergoeding kan ook. als er geen ras bij staan heb ik dat ook niet. Ik ben opzoek naar;Zaden van exotische of vaste plantenAlle soorten pompoenenPaarse stamboonWinter rodekool (kool die helemaal donker paars is)Cour de bouf tomaten (alleen gekocht zaad, slechte ervaring met zelfgeoogst zaad.)Onderstammen voor tomaten komkommers en pompoenen.Snack komkommer De zaden: Groenten;Andijvi geen rasnaam ong 30 zadenPepermunt kruid ong 50 zadenDille nieuw vol zakje Rode ui ong 25 zadenTomaat Golden Back 9 zadenTomaat Harlinger 20 zadenRose Vleestomaat 5 zadenOranje vlees stamtomaat 25 zadenRode tomaatje geen ras nix 25 zadenTomaat Roma 50 zadenGele tomaatjes geen ras 25 zadenTomaat uit bulgarije 20 zadenPeper de cayenne 25 zaden ongGroen Geel rood Puntpaprika 6 zadenPeper lombok rood 15 zadenCayenne peper XL 25 zadenPeper piri piri 25 zadenPeper cayenne Yellow 3 zadenPeper Madame Jeanette 5 zadenRode paprika 20 zaden ong geen ras Partij Gripzakjes mail voor meer info. Zegt u het maar ! GR Edited March 27, 2013 by Guest Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ik zou wel pompoenzaden willen ruilen voor heiligenboonzaden. Je kan kiezen uit hokkaido, sweet dumpling of butternut.En paarse stambonen ruilen voor radicchio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ik zou wel wat eikeblad-pluksla willen evt ook lollo rosso pluksla Ik heb: 5 zaden patty pan squash, sunburst (pattison)5 zaden Table Queen Acorn bush (kleine groene pompoen)5 zaden gewone pompoen uchiki kuri5 zaden Fictor pompoen (verbeterde uchiki kuri , 6 maanden houdbaar Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted March 25, 2013 Author Share Posted March 25, 2013 Lijst aangepast, en nieuwe dingen toegevoegd die ik nog zoek. Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 25, 2013 Share Posted March 25, 2013 Heb vorig jaar een zakje met Papaya-zaden gekregen... wil je er daar een paar van? Lijkt een interessante plant te worden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted April 8, 2013 Author Share Posted April 8, 2013 Niemand meer? 1+1 gratis Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fietstuinkabouter Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ik heb wel pompoenzaadjes. Wil daarvoor graag pepermuntzaad en gele tomaatjes! Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peer Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Guus Ik heb wel interesse in de Piri-piri zaden. Peer Kuijpers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts