Frans Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Hoe zie je eigenlijk of je met een Artisjok of een Kardoen te maken hebt ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Gast Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Hoe zie je eigenlijk of je met een Artisjok of een Kardoen te maken hebt ? O dat is wel een goede vraag, dat weet ik niet hahah, sorry.Als ze beide opkomen in mijn tuin kan ik foto's maken, maar ik denk dat er vast wel iemand is die het verschil weet?Ik ben ook maar een groentje. Quote
Frans Geplaatst: 6 maart 2011 Geplaatst: 6 maart 2011 Zoeken we op. Maar dan wel morgen . Meneer Google weet een heleboel op dat gebied. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Frans Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Zoeken we op. Ook al gezocht ? Ik vind deze wat uitleg betreft wel duidelijk.http://www.tuinadvies.nl/artisjok_of_kardoen.htm Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Gast Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Zoeken we op. Ook al gezocht ? Ik vind deze wat uitleg betreft wel duidelijk.http://www.tuinadvies.nl/artisjok_of_kardoen.htm Nee ik had nog niet gezocht Frans, maar wat een goede link zeg, bedankt voor je moeite Quote
Frans Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Geen dank. Dat is nu juist het mooie van deze hobby. Je blijft altijd leren , je verbazen en bewonderen. Het houdt nooit op. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
dennislp Geplaatst: 7 maart 2011 Geplaatst: 7 maart 2011 Geen dank. Dat is nu juist het mooie van deze hobby. Je blijft altijd leren , je verbazen en bewonderen. Het houdt nooit op. Inderdaad, het raakt nooit saai Duizende manieren van zaaien, duizende zaadjes enz. Maar helaas is dat op school dus ook zo.. Het houd nooit op... Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.