Barca4ever Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Wij zijn onlangs verhuist naar onze nieuwe woonst en de vorige eigenaar heeft onderstaande serre laten staan:Helaas heeft deze in de loop der jaren al wat schade opgelopen zoals je hieronder ziet. Hebben jullie tips om te serre op te lappen zodat ik er nog 1 of 2 jaar mee verder kan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Zo te zien is de schade de gaatjes tussen het weefsel!? Gewoon een Folie erover trekken, heb ik lang geleden ook eens gedaan, werkt prima, de zijkanten graaf je een 40cm in de grond, is stormvast. Enige nadeel zo een folie kost enkele eurokes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca4ever Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Ik heb niet zo veel zin om al te veel geld te steken in een tussenoplossing. Een gat in de zijkant hebben mooi kunnen afplakken langs beide kanten met doorzichtige tape. Maar die oplossing lijkt me ook haalbaar voor gans de serre. Te veel werk en op sommige plaatsen gewoon heel moeilijk bereikbaar.Als het moestuinieren me bevalt zou ik volgend jaar of het jaar daarop dan een nieuwe (glazen) serre willen zetten. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar een oplossing om het tijdelijk en zonder al te veel kosten te herstellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Och alst maar voor efkes is gebruik dan de goekoopste ecofolie.Die hebben ze wel waar ik denk...........................waar ze diene Vermiculiet hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barca4ever Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Bedoel je bouwfolie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borsalino Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Yep, kost geen drol en alst maar voor efkes is gaat dat ok zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts