Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij zijn onlangs verhuist naar onze nieuwe woonst en de vorige eigenaar heeft onderstaande serre laten staan:foto-551681365270256.JPG

Helaas heeft deze in de loop der jaren al wat schade opgelopen zoals je hieronder ziet. Hebben jullie tips om te serre op te lappen zodat ik er nog 1 of 2 jaar mee verder kan?

foto-384471365270274.JPG

Geplaatst:

Zo te zien is de schade de gaatjes tussen het weefsel!?

Gewoon een Folie erover trekken, heb ik lang geleden ook eens gedaan, werkt prima, de zijkanten graaf je een 40cm in de grond, is stormvast.

Enige nadeel zo een folie kost enkele eurokes.

Geplaatst:

Ik heb niet zo veel zin om al te veel geld te steken in een tussenoplossing. Een gat in de zijkant hebben mooi kunnen afplakken langs beide kanten met doorzichtige tape. Maar die oplossing lijkt me ook haalbaar voor gans de serre. Te veel werk en op sommige plaatsen gewoon heel moeilijk bereikbaar.

Als het moestuinieren me bevalt zou ik volgend jaar of het jaar daarop dan een nieuwe (glazen) serre willen zetten. Vandaar dat ik dus op zoek ben naar een oplossing om het tijdelijk en zonder al te veel kosten te herstellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...