mijnspeeltuin Geplaatst: 12 april 2013 Geplaatst: 12 april 2013 Ik heb wat Roseval en La Ratte D Ardeche pootaardappels over. Ongeveer 500 gram (dat zijn zo'n 10 aardappeltjes ) per soort. Mijn bakken zitten vol, wie kan ik er (tegen verzendkosten) blij mee maken ? Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Bit Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 pm verstuurd. Ben ik ff blij dat ik een vroege vogel ben .... Die ratte zoek ik al langer, en van de roseval kon ik er maar 3 krijgen waar ik ze bestelde. Super hoor ! Quote
jootje Geplaatst: 13 april 2013 Geplaatst: 13 april 2013 Heeee..Bit.....jammer dat je zo'n vroege vogel bent! Nee, hoor, tis je gegund! Ik zou nu graag een vrolijke smiley plaatsen, maar als ik dat doe krijg ik het bericht niet verstuurd! Quote
mijnspeeltuin Geplaatst: 13 april 2013 Auteur Geplaatst: 13 april 2013 Bit komt ze halen dus ze zijn vergeven Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans
Bit Geplaatst: 15 april 2013 Geplaatst: 15 april 2013 Gehaald. Wat woon jij prachtig zeg !! thnx a lot voor de aardappelen. Ik zit nu nog in Amsterdam, maar ze gaan morgen de tuin op.echt super Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.