Ruth Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Hallo,ik ben Ruth (55) ben getrouwd met Jack en heb sinds kort het begin van een moestuin De mestuin bestaat nu nog uit 3 appelbomen, aardbeien en rabaraber, de framboos wil niet erg geloof ik...Wij wonen in Breda in een hoekhuis waar we het erg naar ons zin hebben en sinds de kinderen de deur uit zijn, had ik wel zin me meer te verdiepen in de moestuin, er staat al van alles op de vensterbank, wat straks de tuin in mag.Heb er veel lol van maar geen benul dus hoop hier ideeen op te doen.Vragen te mogen stellen en een hoop te leren, misschien dat ik dan weer iemand anders kan helpen op den duur.Foto's houden jullie nog te goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lynn Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom! Quote http://moestuinmiep.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berry Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom en veel succes! Quote http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 Welkom op dit gezellige forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Welkom Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted April 14, 2013 Share Posted April 14, 2013 Welkom!Dat "ideeën opdoen" gaat wel lukken hier Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts