Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo


zonnenberg

Aanbevolen berichten

Even snel voorstellen. Na 20 jaar een betegelde tuin op postzegelformaat verhuizen we binnenkort naar een woning met 1200 m2 tuin. Ik gok dat we hier ca 30 m2 moestuin in hebben die ooit aan gelegd is door de vorige bewoners. Het huis zijn we sinds november aan het renoveren en in de winter hebben we nog 6 kg aardappelen (o-ver-heerlijk) uit de moestuin opgegraven.

 

In ons postzegeltuintje hebben we het al gepresteerd om alle borders vol te zetten met van alles en nog wat. Met wat omleidingen richting dak van aanbouw hebben we heel wat oogst uit deze 2 m2 gehaald. Dus nu richten we op het echte werk en we hebben er zin in. Maar; door de renovatie ook helaas niet veel tijd dus dit eerste jaar hopen we de tuin te kunnen vullen met wat eenvoudige groentes. We zullen zien!

 

Over ons; wij zijn Robert (46, fotograaf en communicatie-adviseur) en Linda (41, vormgeefster en marketing). Ik, Linda, zal denk ik het meeste hier schrijven op het forum. We hebben (helaas) geen kinderen maar zijn stapelgek met twee geweldig zotte katers (die we hopelijk uit de moestuin kunnen houden!!) Ik ga verder binnenkort weer bloggen op www.digilin.nl, want; veel te vertellen!!

 

Later foto's, al ziet het er nu nog uit als een bouwput...

 

 

Groet!

 

Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Robert en Linda,

 

welkom! Wat een heerlijkheid als je je gang kunt gaan en dan ook nog eens leuke resultaten boekt!

Jullie "razende" katers zullen jullie maar al te graag komen helpen, getuige de hulp die mijn katten me hier (ongevraagd....) bieden. Ik moet in mijn stadstuin dus ondanks redelijke oppervlakte echt alles in potten en bakken zetten, en die tegen graafwerk beveiligen, heb ik gemerkt.... Maar met jullie tuingrootte zal daar best iets op te vinden zijn, lijkt me zo!

 

Marijke.

Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...