Itoero Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Ik heb mijn pepers en tomaten in de serre gezet in potten, nog niet uitgeplant.pepers zijn 5-18 cm groot en de tomaten 20-40 cmZaterdag en zondagnacht hangt de temperatuur rond het vriespunt, de dagen erna wordt het terug warmer.Haal ik de planten beter voor 2 nachten naar binnen?In een serre is h et 's nachts iets warmer denk ik, maar heb het verschil in temperatuur nog niet nagekeken. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Wat pepers betreft kunnen deze, als ze groot zijn, wel een graad vorst verdragen. Met de jonge plantjes zou ik uitkijken. Hoe het met de tomaten zit week ik niet. Ik denk eerlijk gezegd dat ze vorst niet heel erg leuk gaan vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Snel terug binnen halen zou ik zeggen.Zelf ben ik nu koolplantjes aan het afharden en nu staan ze weer binnen in de kas, te koud!!Ben ook wel bezorgd om mijn tomaten, die staan al hoog, hebben ondertussen al temperaturen gehad van boven de dertig graden en nu komt er bijna vorst. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts