Guus D Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Ik wil dit jaar voor het eerst tomaten gaan enten, maar ik weet niet precies hoe ik dit moet doen. Ik heb verschillende zaden voor onderstammen, entklipjes en een soort aluminium folie?Kan ik bijvoorbeeld elk soort tomaat op een onderstam enten?En wanneer moet ik dit doen? Graag wat meer info. Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 Zoek op youtube eens met de woorden grafting tomatoes en grafting pumpkins Guus. Dan kun je voorlopig even vooruit. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Kan ik bijvoorbeeld elk soort tomaat op een onderstam enten?En wanneer moet ik dit doen? Graag wat meer info. kijk even hier alles kan op alles maar alleen als je ras ongevoelig is voor het mozaikvirus heb je vrijwel geen ziekten enten doe je nu, als ras en onderstam ongeveer 2 mm stengeldikte hebben met de japanse kopenting, of met een foliebuisje als ze dikker zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts