Herma Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Ik heb o.a. tomatenplantjes en kruiden en pompoen buiten staan overdag (zie foto) en 's nachts toch nog maar binnen. Maar wanneer kan ik de boel ook 's nachts buiten laten staan? De tomaten zijn volgens mij nog niet genoeg geworteld om in een definitieve, grotere pot te zetten. Ik heb de tomaten (en peterselie en basilicum) 3 weken geleden verspeend. Het gaat goed voor een beginner, maar hoe nu verder zodat ik ook echt kan gaan oogsten straks? Quote
Jorieke123 Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Zie hier: tomaten-overnachten-t8729.html En gebruik de zoekfunctie Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Itoero Posted April 24, 2013 Posted April 24, 2013 Het verschil in temperatuur tussen dag en nacht en het felle zonlicht is iets waar planten aan moeten wennen.Ze maken zichzelf harder/sterker.Hoe kleiner de plant, hoe minder gemakkelijk hij zich kan aanpassen en hoe langer het duurt voor die weer normaal groeit. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Recommended Posts