roosmarij Geplaatst: 8 mei 2013 Geplaatst: 8 mei 2013 Hoe leer ik mijn kinderen groente eten?!? Toch hartstikke gaaf dat ze het zo wel lekker vinden (en eerlijk is eerlijk: uit eigen tuin *is* het gewoon veel lekkerder!) Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
sunnysuzanna Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 Hai, wat ziet het er allemaal mooi uit bij jou! Prachtige insectenhotel heb je ook. Zelfgemaakt?"Rocket"is dat raket sla? Is dat dan een kruid? Of wordt het groter en is het echt sla?groetjes! Quote
Gast Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 Hoi Suzanna, Het insectenhotel is zelfgemaakt van restjes hout en allerlei 'rommel' uit de tuin en het bos. Rocket is raketsla of rucola. Volgens mij is het een slasoort, al zat het wel in een zakje van de Action met 6 kruiden. Dit is de eerste keer dat ik dit zaai, dus ik moet het nog zien hoe het gaat groeien. Wel weet ik dat je er niet teveel van moet eten, en dus beter een paar blaadjes door een gemende sla kunt mixen. Quote
Gast Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 (aangepast) De groentevakken zitten nu helemaal vol en alles groeit al goed! 22 mei 2013 aangepast door Gast Quote
DannyWensink Geplaatst: 10 mei 2013 Geplaatst: 10 mei 2013 WAUW! leuke moestuin Quote In search of my father's garden, I found my own.
Gast Geplaatst: 11 mei 2013 Geplaatst: 11 mei 2013 Dank je Danny! Ik heb mijn eigen moestuin seizoen update geopend, dus daar laat ik meer foto's zien. Quote
DannyWensink Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Oke, leuk!Ik zal zeker een keer een kijkje nemen Quote In search of my father's garden, I found my own.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.