Geplaatst: 8 mei 201312 j Hallo Allemaal! Voor school zijn we bezig met een project wat zich richt op de communicatie van een stichting/vereniging. De marketing dus.Hiervoor hebben wij een stichting gekozen welk erg goed past bij het onderwerp van dit forum.. Hortus Alkmaar. Nederlands grootste medicinale kruidentuin, ex-kruidentuin van VSM. Ok, ze hebben ook veel niet-medicinale dingen tegenwoordig, een rotstuin bijvoorbeeld. Ze zijn nog maar een jaar zelfstandig, dus kunnen wel een beetje hulp gebruiken. Mijn idee was om de doelgroep aan te spreken door reclame te maken via volkstuin verenigingen enz. Tenslotte loopt daar een doelgroep die wat heeft met plantjes. Vooral als Hortus Alkmaar interessante workshops/rondleidingen heeft die op die volkstuin-doelgroep aansluiten, kan dat best leuk zijn lijkt mij. Zowel leuk voor de stichting (meer bezoekers) als de bezoekers (interresant, leerzaam). Maar, reclame maken via een volkstuin vereniging.. Ik zit nu dus met de vraag: Folder of ...? Dus hopelijk zijn er hier mensen de me verder kunnen helpen: Denken jullie dat het mogelijk is om folders te verspreiden over volkstuinen? Is er op de meeste volkstuinen een kantine/huisje/centrale plek waar zoiets neergelegd kan worden? Want om nou een folder te bedenken terwijl je die nergens kwijt kan... En als het antwoord nee is, maar er is bijv. wel een nieuwsbrief waar zoiets in vermeld zou kunnen worden, ik hoor het graag. Zit zelf niet op een volkstuin. Ook als jullie andere tips hebben, dat jullie denken: Je zou dit of dat eens moeten proberen.. Altijd welkom! Alvast bedankt Als ik binnenkort nog meer vragen heb, dan zal ik die ook hier posten. Dan vervuil ik het forum niet te ernstig > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 8 mei 201312 j Geen intreegeld vragen.gratis ruilmarkt.Was ook 30 jaar geleden bij Hortus/Haren. Nu met intreegeld komen de mensen niet.Vrieden van de Hortus worden 8 mei 201312 j aangepast door Gast Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 8 mei 201312 j Onze vereniging heeft een clubblad waarin geadverteerd kan worden.Reclame maken in de vorm van sponsoring is denk ik voor veel verenigingen het aantrekkelijkst.Bij ons kan er dan bijvoorbeeld geadverteerd worden in het clubblad, vlaggen en banners worden opgehangen etc. maar ja voor wat hoort wat dan natuurlijk
Geplaatst: 8 mei 201312 j Tip: Bij Hotels en campings in de buurt folders leggen met een goede beschrijving....ook tuinliefhebbers gaan op vakantie
Geplaatst: 8 mei 201312 j Huis-aan-huisbladen zitten vaak te springen om interessante items en schrijven graag een stukje over je project. Gratis reclame en groot bereik
Geplaatst: 8 juli 201312 j Auteur Project is afgesloten met een 9! En een enorm blije stichting http://www.hortusalkmaar.nl/ , rechts op de pagina staat het promotiefilmpje wat wij (ofja vooral ik ) gemaakt hebben. Ook te zien @ > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 8 juli 201312 j goed hoor,ook leuk filmpjegaat zo door en door en door! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 8 juli 201312 j Wat een mooie beelden.Gefeliciteerd met de beoordeling van jullie project.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.