Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vraag m.b.t. een schoolproject

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo Allemaal!

Voor school zijn we bezig met een project wat zich richt op de communicatie van een stichting/vereniging. De marketing dus.

Hiervoor hebben wij een stichting gekozen welk erg goed past bij het onderwerp van dit forum.. Hortus Alkmaar. Nederlands grootste medicinale kruidentuin, ex-kruidentuin van VSM. Ok, ze hebben ook veel niet-medicinale dingen tegenwoordig, een rotstuin bijvoorbeeld.

Ze zijn nog maar een jaar zelfstandig, dus kunnen wel een beetje hulp gebruiken. Mijn idee was om de doelgroep aan te spreken door reclame te maken via volkstuin verenigingen enz. Tenslotte loopt daar een doelgroep die wat heeft met plantjes. Vooral als Hortus Alkmaar interessante workshops/rondleidingen heeft die op die volkstuin-doelgroep aansluiten, kan dat best leuk zijn lijkt mij. Zowel leuk voor de stichting (meer bezoekers) als de bezoekers (interresant, leerzaam).

Maar, reclame maken via een volkstuin vereniging.. Ik zit nu dus met de vraag: Folder of ...?

Dus hopelijk zijn er hier mensen de me verder kunnen helpen: Denken jullie dat het mogelijk is om folders te verspreiden over volkstuinen? Is er op de meeste volkstuinen een kantine/huisje/centrale plek waar zoiets neergelegd kan worden? Want om nou een folder te bedenken terwijl je die nergens kwijt kan...

En als het antwoord nee is, maar er is bijv. wel een nieuwsbrief waar zoiets in vermeld zou kunnen worden, ik hoor het graag. Zit zelf niet op een volkstuin.

Ook als jullie andere tips hebben, dat jullie denken: Je zou dit of dat eens moeten proberen.. Altijd welkom!

Alvast bedankt

Als ik binnenkort nog meer vragen heb, dan zal ik die ook hier posten. Dan vervuil ik het forum niet te ernstig

Geplaatst:

Geen intreegeld vragen.gratis ruilmarkt.

Was ook 30 jaar geleden bij Hortus/Haren.

Nu met intreegeld komen de mensen niet.

Vrieden van de Hortus worden

aangepast door Gast

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Onze vereniging heeft een clubblad waarin geadverteerd kan worden.

Reclame maken in de vorm van sponsoring is denk ik voor veel verenigingen het aantrekkelijkst.

Bij ons kan er dan bijvoorbeeld geadverteerd worden in het clubblad, vlaggen en banners worden opgehangen etc. maar ja voor wat hoort wat dan natuurlijk

Geplaatst:

Tip: Bij Hotels en campings in de buurt folders leggen met een goede beschrijving....ook tuinliefhebbers gaan op vakantie

Geplaatst:

Huis-aan-huisbladen zitten vaak te springen om interessante items en schrijven graag een stukje over je project. Gratis reclame en groot bereik

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

goed hoor,ook leuk filmpje

gaat zo door en door en door!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Cool! En wat een goed punt! Gefeliciteerd!

Geplaatst:

Wat een mooie beelden.

Gefeliciteerd met de beoordeling van jullie project.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.