Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb vorige maand 2 frambozenstruiken geplant.

Nu heb ik een fertometer gekocht, en deze geeft bij de frambozen aan dat ik moet bemesten.

Ik kan alleen niet goed op internet vinden welke meststof ik de frambozen kan geven.

Heeft iemand tips?

Geplaatst:

Hi Ik geef ze een bio mest speciaal voor bessen en aardbeien, zijn korrels die zeer langzaam voeding afgeven, wat erg prettig is voor frambozen daar die graag van gelijkmatigheid houden )..ik doe dat nu en minstens nog een keer in augustus en het werkt perfect.... stalmest en of compost is ook goed, slechts oppervlakkig inwerken (frambozenwortels zitten dicht aan de oppervlakte.

Als je een kunstmest van welk merk dan ook wilt gebruiken dan kijk op de verpakking de hoeveelheid stikstof na, niet hoger dan een % of 15.... en beter een weinig wat vaker mesten dan veel in 1 keer....

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

Ik zou niet weten waarom niet, is ongeveer het zelfde wat ik heb voor aardbeien en ander klein fruit.

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...