Gwen Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Goedemorgen, Sinds gisteren (avond) moet ik iedere keer dat ik de website open opnieuw inloggen, ookal stel ik in dat het wachtwoord onthouden mag blijven. Is dit een bugje? Want eerder speelde dit niet. Groeten, Gwen Quote
Sandra Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Gwen ik ben geen van beide maar heb je ook al je cookies en geschiedenis gewist? Misschien als je dat doet dat je probleem verholpen is, had ik nl toen wel. Quote groetjes Sandra
Jorg Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Cookies verwijderen zou het op moeten lossen normaal gesproken. Welke browser gebruik je? Quote
Gwen Geplaatst: 12 mei 2013 Auteur Geplaatst: 12 mei 2013 Safari. Hoe verwijder ik cookies? Ik heb een iMac. Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 (aangepast) IK heb sinds kort hetzelfde probleem. Cookies al een keer weggegooid, forum cookies ook, maar het blijft helaas.Heb me er maar bij neer gelegd hahaha.Ik gebruik overigens firefox 12 mei 2013 aangepast door Gast Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Danuta Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 @ Gwen Ga naar geschiedenis, kies daar voor 'wis geschiedenis' (onderaan het lijstje) klik, weg. Safari sluiten, opnieuw opstarten en dan gewoon gaan proberen of het weer werkt... MVG Danuta (ook een appeltjesgebruiker) Quote MVG Danuta
wijo Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 In IE: ga naar Extra, Internetopties, klik op Tabblad Inhoud en dan bij persoonlijke gegevens op AutoAanvullen klikken. Daar kun je voorkeuren instellen.Wellicht is er iets vergelijkbaars bij de andere browsers. Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Danuta Geplaatst: 12 mei 2013 Geplaatst: 12 mei 2013 Voor de Imac ook: In Firefox ga naar geschiedenis, kies toon gehele geschiedenis, ga er op staan, klik met links dan krijg je een tabje waar onderin staat wissen... MVG Danuta Quote MVG Danuta
RvO Geplaatst: 15 mei 2013 Geplaatst: 15 mei 2013 Bij mij heeft dit, sinds ik hier rondspook, nog nooit gewerkt.Maar Firefox onthoudt wel wachtwoorden, dus ik heb me er nooit druk over gemaakt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.