Nancy Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Hier is een apart forum voor aangemaakt, de moestuinforumdag. Ik heb verschillende topics doorgelezen maar waarschijnlijk niet de goede.... ja, heb ik weer Ik lees hier vanalles over wat iedereen te ruil heeft ed, maar de datum... Ben ik te laat voor deze dag? Als dat zo is, is dat echt heel jammer, ik heb natuurlijk veel gezaaid, maar te veel, dus vanalles over. Mocht ik te laat zijn voor deze dag en er mensen zijn die in Z-Limburg wonen, laat het even weten dan kom je gewoon hier een keer langs en wat ophalen Groetjes van Nancy Ik zeg maar zoo, das korter dan dierentuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ja....die was in maart. Er was nog een aparte, enkele weken later, in het noorden van het land. Maaaaar.... Jorieke en Joep willen ook in het najaar weer voor gastvrouw en gastheer spelen voor leden van het forum en er is momenteel een poll over wat de beste datum zou zijn. Het beste begin je te lezen in dat draadje! https://www.moestuinforum.nl/poll-einde-seizoens-moestuinforumdag-in-zelhem-wanneer-t8971.html In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoesMeisje Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Kun je mij een PB sturen waar in Z-limburg je woont? En wat je allemaal hebt staan ? Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts