bellina Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ik heb al ongeveer 3 jaar een moestuin.en dit is de eerste keer dat dit gebeurd.mij sla wordt afgepikt/gegeten door een of ander dier.we hebben er al een kippengaas over gezet (we denken dat het door vogels is)maar nog met het kippengaas erover wordt er van gegeten.we hebben al redelijk veel plantjes moeten bijhalen, doordat ze worden opgegeten (zie plantjes aan rechterkant)ookal aan de nieuwste plantjes word er geknabbelthelp heeft er iemand hulp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin.b Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ik zou wat meel/bloem/zand op de grond strooien.De volgende dag maak je een foto van de sporen.Ik denk dat er genoeg leden zijn die je dan wel verder kunnen helpen. m.v.g. Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Niet gewoon slakken? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 emelten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts