Victorus Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Hoe kweek ik grotere aardbeien? De omvang van de vrucht hangt uiteraard af van de soort. Maar de aardbeien uit mijn tuin zijn altijd kleiner dan de aardbeien die ik koop van hetzelfde ras. Kan het de bemesting zijn? Is het zo dat als je meer bemest ook de aardbeien groter worden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spike Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 eerst er voor zorgen dat je grote planten hebt wat dikte betreft genoeg water gevenpatentkali voor stevige vruchten toedienen in de vrucht fase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danuta Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Sinds ik gericht iedere 4 tot 6 weken een bio kleinfruitkorrel strooi zijn mijn planten groter geworden en geven ze ook grotere vruchten en een betere bloemaanzet voor het volgende jaar...... MVG Danuta Quote MVG Danuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts