Sanne2 Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Dit is het eerste jaar dat ik komkommers teel, maar ik zie toch wat vreemds aan mijn komkommerplant.De bladeren van mijn komkommerplant zien er wat verkleurd uit.De rand is wat geel aan het worden. Tussen de nerven is het lichtgroen, en de nerven zijn donkergroen. Wie weet wat dit is en hoe ik ervoor kan zorgen dat de bladeren weer mooi groen worden? De foto's zijn van 2 verschillende komkommerplanten Bij deze komkommerplant zijn ook een paar bladeren wat gekruld. Deze zijn echter wel nog groen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 Zijn dit nu dezelfde komkommers van het topic van 2 weken terug ?Of anders gevraagd: hadden we deze vraag al niet gehad ? ( sorry dat ik zo brutaal opmerkzaam wil zijn ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanne2 Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 Bit, het gaat inderdaad om dezelfde planten. Alleen toen zaten er ookallemaal vlekjes op het blad. Dat blad heb ik er toen afgeknipt. Maar nu is de verkleuring ook op de andere bladeren te zien.Ik heb de bladeren aan de onderkant al met water natgespoten. Misschien had ik het beter in dat topic kunnen zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts