Hudsonstijgers Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Vraagje. De augurkenplantjes zijn opgekweekt, hebben 3 blaadjes en zijn buiten al afgehard. Kunnen ze nu wat betreft de temperaturen ook al naar buiten????? (ik zet ze in grote potten tegen een hekwerk op, redelijk uit de wind) Dank voor uw reactie. Quote
RobO Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 nou, het is zo koud, we houden ze nog in de kas, pas bij minimaal 17 graden overdag doen we ze naar buitenof je zet er een tunneltje over heen Quote
Miss.J Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 owww bij mij staan ze al ruim 1 week buiten, maar weer naar binnen halen dan Quote
jeanne-heijmans Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Ik heb mijn komkommer plant buiten staan,is vergelijkbaar denk met augurken, er hangen 3 vruchtjes aan,maar hij heeft het moeilijk met de kou. groeien nauwelijks, Quote
Berry Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Ik heb ook een aantal komkommers buiten staan maar ze hebben het wel moeilijk. Quote http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
Recommended Posts