Geplaatst: 29 mei 201312 j Misschien dat jullie deze site al wel kennen. http://www.eurobilltracker.com/?referer=183424Voor diegene die hem niet kennen, een korte beschrijving. Het doel is om uw euro briefjes in te geven en dan te hopen dat iemand anders u briefje terug ingeeft. Op deze manier kan je zien welke afstand je briefje heeft afgelegd en hoe lang het er over gedaan heeft.Hiervan worden dan allerlei statistieken bijgehouden wat wel leuk is om zien.Het is kosteloos en een hobby zoals een ander. Ik hou me er nu een paar dagen mee bezig en gisteren heb ik er toevallig reclame van gezien op tv. Best een leuke bezigheid met dit rotweer.
Geplaatst: 30 mei 201312 j Auteur Oh maar dat doe ik hoor. Dit is zo maar nu en dan een bezigheid in de dooie momenten zeg maar.
Geplaatst: 31 mei 201312 j Dit onderwerp heet toch niets maar dan ook 0,0 temaken met (moes)tuinierenGa aub ergens anders maar discussieren over je geldbiljetten
Geplaatst: 31 mei 201312 j Als mensen dit nou grappig vinden. Hoeft niet gelijk zo'n hooghartige toon overheen. En dit is de "Babbeltuin". Daar mag dit. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 31 mei 201312 j juist...hier mag gebabbeld worden kijk maar naar het assortiment onderwerpen! op zich toch best grappig....of heel eng zit ik me hier uit elkaar te hoesten met een of ander virus op mijn 10tje en dat heb jij morgen in handen..... ach....als we er niet tegen kunnen worden we van alles ziek hoor! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 31 mei 201312 j In een babbeltuin mag dit!En om er maar meteen een soortgelijke hobby overheen te gooien..dit doe ik wel eens met boeken..een boek vrijgeven en ergens achter laten, en dan eens zien of het weer tevoorschijn komt. Best lollig. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 juni 201312 j Auteur Maar Heleen toch, waarom zo een vijandigheid? Het is toch maar gewoon een vraag. Niemand verplicht je toch dit te lezen laat staan het te doen!
Geplaatst: 3 juni 201312 j Ik ben een verstokte pinner, dus aan mij hebben ze sowieso geen drol. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 4 juni 201312 j In een babbeltuin mag dit!En om er maar meteen een soortgelijke hobby overheen te gooien..dit doe ik wel eens met boeken..een boek vrijgeven en ergens achter laten, en dan eens zien of het weer tevoorschijn komt. Best lollig. Bookcrossing. Ik heb dit ook een tijdje gedaan. De boeken werden hier in een supermarkt neergelegd. Zo ook toen mijn zoontje in zijn kleuterjaren veel ziek was, postcrossing. Zo leuk om te zien dat gezichtje als er weer een kaartje ergens uit de wereld voor hem binnenkwam. http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
Geplaatst: 5 juni 201312 j Heb een paar jaar geleden al eens iets gehoord over die site.Mijn briegjes zijn eigenlijk al uitgegeven voordat ik de kans heb om op die site te kijken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.