Geplaatst: 5 februari 201213 j Ziet er lekker uit Zeg Thessa, je komt toch wel hè..op de moestuindag.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 februari 201213 j Auteur tuurlijk staat al op de kalender maar dan neem ik een marsepijn taart mee....of...meeste stemmen gelden ?geef maar een stem op welke taart dan ook .....ha ha kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 6 februari 201213 j Whah mooie taarten Maakt mij niet uit,Ik vind bijna alles lekkerDus verras ons maar op 20 mei
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur hoera !'t Waagie heeft een web site www.twaagie.nl jullie dachten misschien waar is ze de hele tijd.... te druk met de tuin, beesten en de producten maar ik zal weer tijd maken en wat vaker posten en een blog aanmaken onder de seizoenen.eerst maar weer eens mooie foto's maken en ....aan kijken of de site goed werkt mijn moeder heeft hem gemaakt ( in 2 dagen )ben haar supper dankbaar kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 6 april 201213 j Wat een prachtige lijst met spullen! Wow.Jammer dat ik hier de enige ben die af en toe jam eet en dat ik de jams die ik maakt meestal weg moet geven omdat het niet op komt.Maar ik ben wel op het idee gekomen om chutneys te gaan maken.Maak je ook hartige sauzen?En is het een idee om wat aparte spullen mee te nemen naar de mtd? Niet om weg te geven maar om te verkopen. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 6 april 201213 j Leuke site! Ik kan alleen de menuutjes bijna niet lezen, zo met de rode letters op de rode achtergrond Of komt dat door mijn instellingen ofzo? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 6 april 201213 j Super leuke site, is ook heel vrolijk om te zien Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet
Geplaatst: 6 april 201213 j Mooie site Thessa! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 6 april 201213 j Mooie site Thessa!!! Leuk dat rood/wit geblokte....doet echt gezellig aan! Jullie zijn er pas mee bezig, maar even een tip: geef de foto's een naam (niet pict20498) voordat je ze op de site zet....dat geeft meer hits...als mensen dan zoeken op aardbei of courgette( ik noem maar iets)....dan komt dat plaatje ook te voorschijn bij google afbeeldingen en komen bezoekers/klanten via de foto's binnen op je site. De linker en rechter kolom zijn inderdaad iets minder leesbaar, maar dat komt vast nog goed....in 2 dagen opgezet is echt super snel!!!
Geplaatst: 6 april 201213 j Idd snel gedaan en wat leuk Verder de tips van Jorieke en Geedee nog even aflopen. Dat gaat straks storm lopen joh! Good things come in small packages
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur Wat een prachtige lijst met spullen! Wow.Jammer dat ik hier de enige ben die af en toe jam eet en dat ik de jams die ik maakt meestal weg moet geven omdat het niet op komt.Maar ik ben wel op het idee gekomen om chutneys te gaan maken.Maak je ook hartige sauzen?En is het een idee om wat aparte spullen mee te nemen naar de mtd? Niet om weg te geven maar om te verkopen. ha ha ik denk dat iedereen op de moestuindag zelf wel lekker kan kokkerellen, maar voor wie dat wil neem ik graag bestellingen op hoor en nog geen hartige sauzen....ik wil komend jaar zeker als de oogst dat toe laat tomaten saus, pastasaus (lees tomaat,paprika,courget en kruiden ) en tomaten tapenade makenmaar of dit genoeg is voor de verkoop....we wachten de oogst af het was ook de bedoeling dat het een unieke, huiselijke en lievelijke site zou worden, dat is gelukt he helaas is de site niet op alle browsers goed te bekijken, explorer doet het prima, op Mozilla wijkt de tekst iets af (dat zou verklaren dat de tekst niet helemaal goed te lezen is omdat ie niet helemaal staat in de bedoelde balk...)en Safari is een ramp....daar geeft ie hem nog minder weer....zelf thuis heb ik een klein computer scherm en daar geeft ie een aantal pagina's ook niet goed weer....daar onbreekt zomaar de helft van de achtergrond....verder heb ik nog geen berichten gehad van mensen waar ie afweek....alleen maar dat ie er goed uit ziet en goed werkt.... ben blij dat jullie eerlijk reageren, daar hebben we wat aan mijn moeder doet ontzettend haar best om het zo goed mogelijk te doen, maar dit snappen we niet en het lijkt wel onmogelijk op te lossen....maar we proberen verder ....wie verder tip's heeft...ze zijn welkom kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur Leuke site! Ik kan alleen de menuutjes bijna niet lezen, zo met de rode letters op de rode achtergrond Of komt dat door mijn instellingen ofzo? ik heb nog even gekeken, maar de menu tekst zou in de groene balk moeten staan ,kijk je met mozilla ? kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 6 april 201213 j Wat een leuke website, landelijk, gezellig en mooi opgezet!Complimenten voor je moeder 'k Wens je een goede verkoop toe van je heerlijke eigengemaakte spullen. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 6 april 201213 j wie verder tip's heeft...ze zijn welkom Yups nog eentje: De keywords moeten met een komma ertussen in....anders werkt dat niet.
Geplaatst: 6 april 201213 j @Thessa: Ik kijk met Google chrome. Op de homepage staan de rode letters idd in het groene vak. Maar klik je dan op bijv. 'de tuin en oogst', dan verschuiven ze naar het rode. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 6 april 201213 j Ik kan het allemaal prima bekijken! Ik ben onder de indruk Thessa! Edit: nee dat is niet waar..de pagina met de lekkernijen kan ik niet openen! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 april 201213 j Auteur ik heb het allemaal weer door gespeeld naar mam's dank voor de tip's ! kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 6 april 201213 j Ik zie nu ook (Chrome) dat de achtergrond van de rode letters groen is geworden. Al een hele verbetering. Nu zie ik ook dat de tekst naar beneden doorloopt over de onderste rode balk waar je adres en telefoonnummers in staan. Beetje lastig lezen zo.Was het de bedoeling om de agenda aan de rechterkant zo half te kunnen zien? Dat fruit is ook ineens half bovenin. Of was dat al zo? Good things come in small packages
Geplaatst: 7 april 201213 j SoooHéé....snelle mams.....alles al perfect aangepast!! Nu nog hier je site-naam in je onderschrift ....staat hij steeds bij elk bericht van jou makkelijk voor ons
Geplaatst: 7 april 201213 j Hey Tessa, Wat heerlijk om je topic te lezen, en ook je site... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 7 april 201213 j Auteur SoooHéé....snelle mams.....alles al perfect aangepast!! Nu nog hier je site-naam in je onderschrift ....staat hij steeds bij elk bericht van jou makkelijk voor ons geregeld dank voor de tip kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 23 mei 201213 j Auteur deze net aan jasmin door gegeven maar wil jullie hem niet ondhouden ; dadel taart ; 500 gram dadels (ontpit en in reepjes gesneden) 250 gram roomboter 150 gram bruine basterdsuiker 1 handje walnoten in kleine stukjes fijngemaakt 1 rol Maria biscuitjes (in stukjes gebroken van ongeveer 1 cm) 1 eitjestroop kan met de paardenbloemenstroop of gewone Cocosstrooisel als garnering Boter zachtjes smelten Suiker toevoegen en goed roeren, zodat de suiker een beetje oplost Ei met garde goed loskloppen en toevoegen; eventjes doorkoken onder voortdurend roeren Doe er een flinke scheut stroop bij en kook nog even door Dadels toevoegen, goed door roeren en 1 minuut doorkoken Koekjes toevoegen en alles door elkaar scheppen Voeg het toe bij de rest, nog een half minuutje doorkoken Stort het geheel in een ingevette taartvorm en druk het goed aan met de bolle kant van een lepel. Laat ongeveer 1½ uur afkoelen in de koelkast voordat het gesneden kan worden. De taart moet 1½ cm dik zijn. Als de taart is afgekoeld, strooi je er cocosstrooisel overheen. kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Iemand enig idee hoe ik de pompoenchutney moet maken van Thessa.Ik bedoel kooktijd.Had haar pbtje gestuurd maar nog geen reactie,Zal wel erg druk zijn met al die oogst inmaken
Geplaatst: 13 augustus 201213 j Ik denk hooguit een half uurtje...even controleren of alles zacht (en dik) genoeg is... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.