The Puma Posted June 9, 2013 Posted June 9, 2013 Mijn zomerframboos in grote pot krijgt geel/bruine bladeren.Lijkt of het al herst is. Is dit normaal en of wat is hiervan de oorzaak? Quote
Persica († december 2016) Posted June 9, 2013 Posted June 9, 2013 Wat dacht je van een handje mest? Quote
Persica († december 2016) Posted June 9, 2013 Posted June 9, 2013 Koemestkorrel is prima maar werkt nu té traag, een vloeibare meststof toedienen geeft snel resultaat Quote
The Puma Posted June 9, 2013 Author Posted June 9, 2013 Ik zag dat het hier allemaal takken betreft van vorig jaar, hier hangen wel de vruchten aan. Op de nieuwe takken zijn alle bladeren groen, maar dus geen vruchten Quote
Jennywhere Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Ik heb net van een collega (ja, we zijn hier met velen) een aantal frambozenplantjes gekregen! Ik dacht ik zal ze wel bemesten met ecologische fruit en kruidenmest. Dat gebruik ik veel omdat ik veel in bakken heb staan (ik wacht nog op een moestuintje ).Is dat een goede meststof voor frambozen? En voor Bramen? Quote
Bit Posted June 10, 2013 Posted June 10, 2013 Ja hoor, dat is prima. Neem ik aan dat de NPK - verhouding wat meer nadruk legt op de K ( Kalium ) Prima. Quote
Recommended Posts