FoodPlanting Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Hihi! Met de zoek functie en zelfs google ben ik niet verder gekomen, dus probeer ik het hier Een aantal weken geleden heb ik binnen goudbes gezaaid, de zaadjes kwamen uit Duitsland, zijn voor ons klimaat en waren van een "merk". Ze zijn ook goed ontkiemd, maar toen stopte het! De afgelopen 3 weken zit er letterlijk geen groei in de plantjes. Ze zijn op 1 cm gestopt. Ze staan nu nog binnen, in de zon, in potjes van 9 cm met zaaigrond. Iemand tips om mogelijk toch nog te genieten van de bessen dit jaar? Hopelijk weten jullie raad met deze eigenwijze plantjes! Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Als ik het goed heb is de goudbes hetzelfde als de ananaskers.In dat geval vrees ik dat je wel erg aan de late kant bent met zaaien.Ik zou in elk geval de jonge zaailingen verspenen in de potgrond. Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
FoodPlanting Geplaatst: 9 juni 2013 Auteur Geplaatst: 9 juni 2013 Ze zijn eind maart gezaaid, volgens de verpakking nog op tijd, maar verpakkingen zijn niet altijd even accuraat... Quote
Danuta Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 Buiten op een warme plek planten, uit de wind en dan gaan ze vanzelf.... MVG Danuta Quote MVG Danuta
Bit Geplaatst: 9 juni 2013 Geplaatst: 9 juni 2013 en uit de zaaigrond halen. Of op de tuin , of in een grotere pot, met potgrond ( dat heeft voeding ) Gaat groeien heen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.